کد خبر: ۱۵۶۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰

معاون بانک مرکزی:قرار نیست ارز سفر های تفریحی مردم را ما تامین کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابراهیم درویشی در جمع خبرنگاران، افزود: با فعالیت صرافی های مجاز نرخ ارز كاهش مناسبی یافته است.

وی در خصوص نحوه ارایه مجوز به صرافی ها گفت: برخی از صرافی ها توسط اتحادیه طلا و جواهر و تعدادی نیز توسط بانك مركزی مجوز دریافت كرده اند.

وی ادامه داد: تعدادی از صرافی ها نیز مخفیانه فعالیت می كنند كه ماموران بانك مركزی به صورت غیر مشهود به آنها مراجعه و پس از شناسایی از طریق مراجع ذیصلاح اقدامات لازم انجام می شود.

معاون نظارتی بانك مركزی تصریح كرد: این بانك نیاز ضروری ارزی افراد را تامین می كند اما اگر افراد باز هم نیاز به ارز مازاد داشته باشند می توانند به صرافی های مجاز مراجعه كنند.

درویشی گفت: قرار نیست نیاز ارزی سفر های گردشی و تفریحی به خارج از كشور توسط بانك مركزی تامین شود.

غیر از بانك تات در حال حاضر ادغام دیگری نداریم

معاون نظارتی بانك مركزی در خصوص ادغام بانك تات با دو موسسه مالی و اعتباری گفت: مراحل ادغام در حال انجام است و پس از انجام آن اطلاعات در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

وی تصریح كرد: غیر از بانك تات در حال حاضر ادغام دیگری در دستور كار نیست اما اگر بانك ها تخلفی داشته باشند با آنها برخورد می شود.

معاون نظارتی بانك مركزی در خصوص وضعیت تخلف در سیستم بانكی اظهار داشت: نمی توان گفت كه قطعا در بانك ها تخلف وجود ندارد و در بهترین نقاط جهان نیز بانكداری دارای مقتضیات خاص است.

به گزارش ایرنا،این مقام مسوول در بانك مركزی، افزایش نیافتن شعب تا زمان ارتقا كنترل های داخلی و بازرسی 80 نفر در بانك ها را از برنامه های سال جاری بانك مركزی برای افزایش نظارت ها عنوان كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
0
آخه فقط مردم برای تفریح ارز لازم دارن؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
0
وظیفه شما تامین ارز برای مردمی است که به شما حقوق می دهند و چه بسا نا بجا در منصبی قرار گرفته اید که هیچ تخصصی در آن ندارید. در تمام دنیا بانک مرکزیشون تامین کننده ارز مورد نیاز مردم است بدون اینکه مثل شما دخالت کند و تفکیک کند. به هر دلیلی که نیاز داشته باشند شما وظیفتون تامین ارز است. نمی توانید بیایید کنار فرد کاردانی جای شما را بگیرد
ناشناس
|
Iraq
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
0
.....نگران مردم نباش ،مردم بلاخره تكليفشونو با امثال....مثل شما رو معلوم ميكنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
0
چه منت!! مفت که نمیدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
0
واقعا که........ یه عده مردم حقوق بگیر باید دغدغشون بشه سکه و ارز که ساعت به ساعت تغییر میکنه... کلی آدم این وسط بدبخت میشن... کلی آدم کله گنده هم خوشبخت تر...
وقتی شما میگید دلار1200 تومنه... باید به همه همین قیمتو بدید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین