آفتابنیوز : 
رامين سرونديان، مدير بازاريابي شركت اتصالات اينترنشنال تهران، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، اظهار داشت: شش كمپاني ايراتل، نيا، سيتادل، پلاس، الرمس و اتصالات در حال حاضر خدمات پس از فروش و گارانتي محصولات نوكيا را درايران ارايه مي دهند.
سرونديان، افزود: خدمات پس از فروش شركت اتصالات در كل منطقه خاورميانه قابل دسترس بوده و در كشورهاي ايران، عربستان، امارات ، اردن، لبنان، تونس ، عمان، سوريه، قطر، بحرين، كويت، عراق مصر و مراكش ارايه ميشود.
وي، خاطر نشان كرد: گارانتي محصولات نوكيا توسط اين شركت درصورت رعايت پارامترهاي تاكيد شده يك سال تعويض گوشي در يك عمر خدمات پس ازفروش است.
مدير بازاريابي شركت اتصالات، تصريح كرد: حداكثر زمان تعميرات گوشي ها دراين شركت 48 ساعت بوده و در صدد كاهش اين زمان به 24 ساعت هستيم.
وي، ادامه داد: تفكر جا افتاده در ايران كه گارانتي يك محصول ميتواند حسن خريد به وجود بياورد موجب شده كه گرايش خريد به سمت اتصالات وسرمايهگذاري اين شركت براي ورود انواع گوشيهاي جديد افزايش يابد.
سرونديان، با بيان اين كه در حال واردات گوشيهاي جديد سري N به بازار هستيم، گفت: طبق تحقيقات انجام شده طي سه ماه گذشته در بازار ايران شركتهاي نوكيا، سامسونگ، سوني اريكسون، زيمنس، ال جي، پاناسونيك، پن تك، موتورولا، فيليپس، آلكاتل وصا ايران گوشيهاي خود را در بازار عرضه كردهاند.
وي، افزود: طبق نتايج تحقيقات به عمل آمده بالغ بر 67 درصد گوشيهاي مورداستفاده دركشور، نوكيا بوده و پس از آن سامسونگ، سوني اريكسون، زمينس، ال جي، پاناسونيك و پن تك خريداري ميشوند.
مدير بازاريابي شركت اتصالات ، عنوان كرد: گوشيهاي نوكيا به علت ويژگيهاي خاص در خود سازگاري بيشتري با خطوط تاليا دارند.
وي، ادامه داد: نتايج تحقيقات حاكي است كه ساكنان شمال شهر تهران بيشتر از ساكنان جنوب شهر طرفدار گوشيهاي نوكيا بوده و 70 درصد مصرف كنندگان را مردان و 30 درصد زنان تشكيل ميدهند.