کد خبر: ۱۵۶۷۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶

اسکنر قابل حمل و ارزان برای تلفن‌های هوشمند+تصاویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با ابداع جعبه اسکن که از ویژگی قابل حمل بودن و ارزان قیمت بودن برخوردار است هرکس می تواند با استفاده از تلفن همراه خود تصویر یک فایل متنی، عکس و حتی اشیاء سه بعدی را اسکن کند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، کار با جعبه اسکن که توسط فیلی بوسا، بن هیلیر و لوک آلن طراحی شده بسیار ساده است، برای اسکن نه به تنظیم زاویه و نه نور نیاز دارید، حتی اگر بخواهید با تلفن همراه خود از متن یا تصویر مورد نظر عکس بگیرید یا بسیار روشن یا بسیار تاریک و غیر قابل استفاده می شود.

این جعبه اسکن که ساختار آن یک سه پایه را تداعی می کند از چند لایه کاغذ و آهن ربا ساخته شده است و به نوعی طراحی شده که می توان به سادگی آن را جمع کرد تا علاوه بر سهولت حمل و نقل نگهداری آن نیز ساده باشد.

جعبه اسکن ذوزنقه ای شکل 30 سانتیمتر ارتفاع دارد در قسمت فوقانی فضایی برای تلفن هوشمند طراحی شده است.

طراحان همراه این جعبه یک ردیف لامپ ای ایی دی و یک باطری 9 ولتی عرضه می کنند تا هنگام اسکن از نور یکدست فایل نهایی اطمینان حاصل شود.

براساس گزارش وایرد، کافی است تلفن خود را در محل طراحی شده قرار دهید و یا از برنامه اجرایی طراحی شده اسکن استفاده کنید، در هر روش هیچ نیازی به فلش نیست و نتیجه کار تحت هیچ شرایط تیره و تار نمی شود.

طراحان اعتقاد دارند که جعبه اسکن روش مناسبی برای دیجیتالی کردن دستورهای آشپزی، تصاویر و همچنین اشیاء سه بعدی است. {$old_album_156764}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین