کد خبر: ۱۵۶۸۲۷
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۰

عطاران، کیانیان و بازغی به «قلب یخی» پیوستند/عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پژمان بازغی، رضا کیانیان و رضا عطاران قرار است در کنار هانیه توسلی، مهران مدیری، هدیه تهرانی، حسین یاری، الناز شاکردوست، سید مهرداد ضیائی و... در «قلب یخی» به ایفای نقش بپردازند. 

همچنین شنیده‌ها حاکی از اين است كه تا 10 روز آینده این پروژه در لوکیشن اصلی آن حوالی اتوبان همت مقابل دوربین خواهد رفت. پیمان عباسی نیز به عنوان نویسنده فیلمنامه به گروه تولید این مجموعه اضافه شده است. جالب توجه اینکه گویا قرار است عنوان مجموعه نیز تغیير کند. 

فصل اول و دوم مجموعه «قلب یخی» توسط محمد حسین لطیفی کارگردانی شد و نویسندگی این کار نیز برعهده حامد عنقا بود، اما پس از توزیع قسمت‌های پایانی فصل دوم مجموعه، کار با ممیزی‌های فراوانی روبه‌رو شد و لطیفی از ادامه کارگردانی «قلب یخی» انصراف داد. حامد عنقا نیز به‌‌رغم چندین جلسه مشترک با سامان مقدم، کارگردان جایگزین لطیفی برای ساخت سومین فصل از این سریال، از همکاری با گروه منصرف شد. 

به گزارش مهر، هدیه تهرانی و هانیه توسلی پیش از اين در فیلم‌های سینمایی و حتی مجموعه‌های تلویزیونی سامان مقدم حضور داشته‌اند. رضا کیانیان پیش از این در «صد سال به این سال‌ها» و پژمان بازغی هم در «کافه ستاره» با سامان مقدم همکاری داشته‌اند.

{$old_album_156827}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین