کد خبر: ۱۵۶۸۷۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

تشنج در دادگاه فساد بزرگ مالی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یازدهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده فساد بزرگ مالی که صبح امروز - یکشنبه - در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد با اعتراض مادر و همسر یکی از متهمان پرونده دادگاه متشنج شد.

قاضی 'ناصر سراج' امروز - یکشنبه - در جریان یازدهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده فساد بزرگ مالی درباره طولانی شدن این پرونده و اظهار متهم مبنی بر طولانی بودن بازداشت در سلول انفرادی گفت: نه دادسرا و نه دادگاه، رسیدگی به این پرونده و بازداشت متهمان را طولانی نکرده است بلکه برخی پنهان کاری های متهمان موجب این امر شده است.

قاضی پرونده فساد بزرگ مالی افزود: به عنوان نمونه حدود چند شب پیش، یک هارد کامپیوتر حاوی چهار هزار و 500 مورد اطلاعات بوده است که از همسر شما کشف شده است.

'ب.ب' در پاسخ به سووالات قاضی سراج گفت: وجود چنین هاردی را قبلا در بازجویی ها اعلام کرده بودم و این هارد، حاوی اطلاعات شرکت تجارت گستران منصور بوده و واقعی است و مطلب غیرواقعی در آن وجود ندارد.

قاضی سراج در ادامه در پاسخ به اظهارات 'ب.ب' گفت: همچنین چند شب گذشته از پدر شما یک کوله پشتی حاوی مدارک، کشف شد.

'ب.ب' مدیرعامل سابق شرکت تجارت گستران منصور در ادامه پاسخ داد: من از این کوله پشتی خبر ندارم و اصلا مربوط به من نمی شود و شاید مربوط به برادرانم بوده است و نمی توان جرم آنان را به پای من نوشت.

در همین هنگام مادر 'ب.ب' با اعتراض نسبت به اظهارات قاضی دادگاه گفت: وجود کوله پشتی دروغ است بلکه این یک پاکت بوده است.

مادر و همسر 'ب.ب' یکی از متهمان پرونده در ادامه، دادگاه را با اعتراض ترک کردند و در سالن دادگاه انقلاب با فریاد زدن اعتراض خود را نسبت به دادگاه و صحبت های قاضی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا،قاضی دادگاه نیز در ادامه از متهم خواست به دلیل ناراحت بودن مادرش برود و با وی صحبت کند تا بلکه قدری آرام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین