کد خبر: ۱۵۷۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵

شیشه با شما چه می کند/تصاوير

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لاغری ،افزایش هوش و گیرایی، انرژي، پرفعاليتي، شادابي، بي‌خوابي، افزايش تمركز و افزايش اعتمادبه‌نفس،افزایش میل جنسی و ... از جمله مواردی هستند که مصرف کنندگان شیشه به دنبال آن هستند اما در نهایت این نابودی است که نصیب آنها می شود.

همچنين شايعاتي مبني بر اعتيادآور نبودن اين مواد متاسفانه بر شيوع و مصرف آن در بين افراد دامن زده است. آسیب های مصرف شیشه با اثراتی چون سوءظن و توهم، خشونت، كاهش شديد قوه حافظه و افسردگي در فرد رخنه می کند وبه دلیل تاثیر بر محرک های عمومی سیستم اعصاب مرکزی به فجایع بزرگ تری ختم می شود.

هذیان ها و توهماتی که در این افراد به وجود می آید در موارد بسیار به قتل ها و خشونت هایی ختم می شود که جان انسان های اطراف او را تهدید می کند.

بر اساس سخنان مدير كل حوزه رياست سازمان پزشكي قانوني كشور 30 تا 50 درصد تخت های بیمارستان های روانی در اشغال مصرف کنندگان شیشه است.این در حالی است که از سوی دیگر نسخه های دست ساز این ماده در لابراتور های زیرزمینی تهدید جدی به حساب می آید که جان مصرف کنندگانش را نشانه رفته است.این ماده همچنین تاثیرات وحشتناکی بر اعضای بدن و چهره افراد دارد.

رشد این ماده در بین جوانان در حالی رو به رشد است که آمارها نشان می دهد بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان ماده مخدر شیشه تولید داخل، بعد از گذشت دو سال مي‌ميرند.

به گزارش شفاف،پایین آمدن سن اعتیاد در ایران ،رشد مصرف و همه گیر شدن این ماده خطزناک در بین جوانان خط قرمز هایی است که آژیر خطر را به صدا در آورده تا شاید جدی تر به این قضیه نگاه شود و راهکارهای اساسی برای آن اندیشید.

{$old_album_157141}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
0
عکس 3 سال پیش من هم قبل از هدفمندی یارانه ها با الان مقایسه کنی انگار همان اثرات را داشته سوءظن توهم حشونت افسردگی. تورم گرانی بیکاری از شیشه هم بدتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
0
خدا خیرت بده- مگه خبرگزاری ها اجازه دارن حرف دل مردم رو منعکس کنند-باز دم آفتاب گرم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین