کد خبر: ۱۵۷۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۸

پيروزي 2 بر 0 سپاهان در نيمه نخست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نيمه نخست ديدار دو تيم استقلال و سپاهان كه در چارچوب مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 دقيقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند، با نتيجه 2 بر صفر به سود سپاهان اصفهان به پايان رسيد. گل‌هاي سپاهان را برونو سزار (8) و محسن بنگر (35) به ثمر رساندند.

استقلال در شرايطي برابر سپاهان صف‌آرايي كرد كه در نيمه نخست حرفي براي گفتن نداشت و بازي كاملا در اختيار نماينده اصفهاني بود و بيشتر موقعيت‌ها توسط سپاهاني‌ها خلق شد.

دقيقه 8: محرم نويدكيا از پشت محوطه جريمه استقلال شوتي را به سمت دروازه رحمتي روانه كرد كه سنگربان استقلال ضربه نويدكيا را دفع كرد اما در برگشت برنو سزار توانست توپ را به سمت چپ دروازه رحمتي بزند و سپاهان را يك بر صفر پيش بياندازد.

دقيقه 15: برونو سزار روي پاس خوبي كه فابيو جانواريو به او داد صاحب موقعيت شد و از سمت راست دروازه استقلال وارد محوطه جريمه شد و با پاي راست شوتي را به سمت رحمتي زد كه او با واكنشي نامطمئن توپ را دفع كرد.

دقيقه 35: سپاهاني‌ها كه در ادامه حملات‌شان صاحب يك ضربه كرنر شده بودند از روي اين ضربه توانستند گل دوم را به ثمر برسانند. جانواريو ضربه كرنر را به روي دروازه ارسال كرد كه روي تير دوم جواهير سوكاي با ضربه سر توپ را به بنگر رساند و او نيز با ضربه سر توانست گل دوم را وارد دروازه رحمتي كند.

به گزارش ايسنا،نيمه نخست ديدار تيمهاي الجزيره و الاهلي نيز با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین