کد خبر: ۱۵۷۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۴

گزارش تمرين پرسپوليس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرخپوشان پرسپوليس که خود را براي برگزاري ديدار مرحله يک هشتم نهايي برابر الاتحاد عربستان آماده مي کنند شامگاه امروز سه شنبه آخرين تمرين خود را در ورزشگاه فيصل بن عبدالعزيز شهر جده زير نظر مصطفي دنيزلي برگزار کردند.

بازيکنان پرسپوليس قبل از حضور در محل تمرين، نشستي را با کادر فني داشتند و در مورد ديدار روز چهارشنبه با الاتحاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

* داوران ديدار چهارشنبه پرسپوليس برابر الاتحاد قبل از تمرين سرخپوشان در زمين اصلي تمرينات ويژه خود را پشت سرگذاشتند.

* مسئولان کنسولگري ايران در جده قصد دارند زمينه حضور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه فيصل بن عبدالعزيز را فراهم کنند و برايشان وسيله اياب و ذهاب بگذارند.

* تمرين سرخپوشان با صحبت هاي دنيزلي شروع شد و سپس در قالب کارهاي گروهي چند نفره پيگيري شد و در پايان هم فوتبال تحت فشار در دستور کار بازيکنان قرار گرفت.

* بازيکنان پرسپوليس تمرين بسيار باشناطي را پشت سرگذاشتند و از نظر روحي در شرايط بسيار خوبي قرار داشتند. مصطفي دنيزلي هم بانشاط تر از گذشته با خنده و شوخي به بازيکنانش روحيه مي داد.

* مهرداد پولادي که با مصدوميت جزيي مواجه شده بود امروز در کنار ساير بازيکنان و علي کريمي تمرين کرد و به نظر مي رسد مشکلي براي بازي با الاتحاد نداشته باشد.

به گزارش مهر ديدار تيم هاي فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپوليس ايران در مرحله يک هشتم نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا ساعت 22:40 روز چهارشنبه در ورزشگاه فيصل بن عبدالعزيز شهر جده برگزار خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
0
یا خدا......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین