کد خبر: ۱۵۷۴۰۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰

درمان كچلی با نسخه رمالی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: زوج رمال كه با نوشتن نسخه‌هاي خوشبختي، درمان كچلي و قبولي در كنكور از مردم كلاهبرداري مي‌كردند، در مشهد دستگير شدند.متهمان در مدت فعاليت خود به 2200 نفر نسخه خوشبختي فروخته بودند. 

به گزارش جام‌جم، چندي پيش زني با حضور در اداره پليس آگاهي استان خراسان رضوي عليه زن و مرد ميانسالي به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

شاكي گفت: دخترم نابيناست و براي درمان او، دست به‌هر تلاشي زده‌ام. يك روز در خانه يكي از دوستانم با زني آشنا شدم كه ادعا مي‌كرد زن و شوهر رمالي را مي‌شناسد كه قادرند بيماران لاعلاج را درمان كنند.

وي اضافه كرد: از او نشاني زوج رمال را خواستم و دخترم را براي درمان، پيش آنها بردم.

زن به دام زوج كلاهبردار افتاد

زن شاكي با اشاره به ماجراي كلاهبرداري ميليوني گفت: زوج رمال با ديدن دختر نابينايم، گفتند او همزاد دارد و براي دور شدن همزاد دخترم، در قبال دريافت مبالغي، چند نسخه نوشتند و خواستند طبق دستور عمل كنم.

وي اضافه كرد: نسخه‌ها را به خواسته زوج رمال به كار گرفتم، اما با گذشت چند ماه تاثيري نداشت. بار ديگر به خانه آنها رفتم كه اين بار زوج رمال ادعا كردند طلسمي در زندگي‌ام وجود دارد كه براي شكستن آن، بايد 1.5 ميليون تومان پول بپردازم كه اين بار نيز مبلغ درخواستي آنها را پرداخت و طبق گفته‌هايشان عمل كردم.

وي يادآور شد: اما با گذشت يك ماه، دخترم بينايي خود را به‌دست نياورد. يك روز كه به خانه زوج رمال رفته بودم، ديدم آنها محل را ترك كرده و زنان بسياري مقابل خانه‌شان تجمع كرده‌‌اند كه در گفت‌و‌گو با آنها متوجه شدم، زوج رمال از اين افراد نيز كلاهبرداري كرده‌اند.

طاسي شوهر، دردسرساز شد

در حالي كه تحقيق در اين باره ادامه داشت، زن ديگري با حضور در مركز پليس با شكايت از زوج رمال گفت: شوهرم طاس بود و اين موضوع مرا آزار مي‌داد. يك روز با يك زن رمال آشنا شدم. وقتي وضعيت شوهرم را به او گفتم، ادعا كرد طاس شدن شوهرم طبيعي نبوده و به‌دليل وجود جن‌ها در خانه‌مان، طلسم شده‌ايم. من هم براي دور شدن جن‌ها و شكستن طلسم و نيز درمان كچلي شوهرم، از زن رمال و شوهرش در قبال پرداخت مبالغي كلان تعدادي نسخه خوشبختي خريدم و طبق دستور عمل كردم.

وي يادآور شد: بعد از چند ماه طاسي سر شوهرم از بين نرفت و دريافتم آنها فريبم داده اند و كلاهبردارند.

در حالي كه تحقيق براي دستگيري زوج كلاهبردار ادامه داشت، دو روز پيش ماموران مخفيگاه جديد آنها را در يكي از محله‌هاي شهر مشهد شناسايي و هر دو را دستگير كردند.

در بازرسي از منزل متهمان تعدادي كتاب و نسخه رمالي و طلسم كشف و ضبط شد.
اعتراف زوج رمال

متهمان در بازجويي اعتراف كردند از چند سال پيش با فريب افراد مختلف از جمله زنان و دختران به بهانه بخت‌گشايي، پولدار شدن، درمان كچلي، درمان بيماران لاعلاج، قبولي در كنكور، يافتن كار مناسب، دور كردن جن‌ها و شكستن طلسم، نسخه‌هاي دروغين براي مردم نوشته و در قبال آن مبالغي كلان كلاهبرداري كرده‌اند.

در ادامه تحقيق از اين زوج شياد معلوم شد آنها طي چند سال فعاليت خود، از 2200 نفر كلاهبرداري كرده‌اند.

بنابراين گزارش، متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین