کد خبر: ۱۵۷۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۰

به یاد ناصر حجازی/ عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم نخستین سالگرد درگذشت ناصر حجازی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. 

به گزارش خبرآنلاین، این مراسم ساعت 10 صبح پنجشنبه با حضور جمعی از دوستداران حجازی و تعدادی از اهالی فوتبال برگزار شد. خانواده حجازی هم در کنار مردم ، حضور داشتند. البته همان طور که پیش بینی می شد، هیچ یک از مدیران دولتی ورزش کشور، در این مراسم حاضر نبودند. 

در غیاب مسئولین اما جمعیت بسیار زیادی از تهران و سایر شهرهای دور و نزدیک حاضر شده بودند و با نصب بنرهای قابل توجه و با شعارهایی چون : دوای درد آبی فقط ناصر حجازی ، حجازی بلند شو اس اسی بیقرار است و ...یاد اسطوره درگذشته شان را گرامی داشتند. 

علی جباری، فرامرز ظلی، علی پروین، جواد قراب، پرویز مظلومی، محمد پنجعلی، حمید استیلی، محمدرضا مهدوی، محمد علی یحیوی، بهزاد غلامپور، پایان رافت، افشین پیروانی، کریم باقری، علی چینی، محمد نوازی و ...حضور داشتند. 

ضمن آنکه از بازیکنان حال حاضر فوتبال فقط وحید طالب لو در مراسم حضور یافت. ایرج نوذری و خواهر اسطوره سینمای ایران محمد علی فردین نیز در اولین سالگرد درگذشت ناصر حجازی شرکت کردند. 

در حاشیه این مراسم، دوستداران ناصر حجازی به اصغر حاجیلو اعتراض داشتند. عمو اصغر در مصاحبه ای گفته بود، بعد از ناصر حجازی باید استقلال را به قلعه نویی سپرد که این جمله برای طرفداران حجازی چندان خوشایند نیست. 

به گزارش خبرآنلاین، در خاتمه مراسم، آتیلا حجازی به‌نمایندگی از طرف خانواده ضمن قدردانی از مردم بابت حضور در مراسم، آرزوی شادی و سلامتی برای یکایک آنها داشت. 

ناصر حجازی در تاریخ دوم خرداد ماه 1390 از دنیا رفت و در روز چهارم به خاک سپرده شد. {$old_album_157506}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
0
پس عکس های رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور سر مزار ناصر خان از کجا اومده؟؟

اون هم هم جزو بازیکنان حال حاضر فوتبال حساب میشن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین