کد خبر: ۱۵۷۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

اخراج دانشجویان سیگاری از خوابگاه‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه بر اساس قانون، مصرف دخانیات در مجامع عمومی ممنوع است گفت: اتاق‌های 5 تا 6 نفره خوابگاه‌ها نیز به عنوان یک مجمع کوچک خوابگاهی حساب می‌شوند و نباید در آن سیگار مصرف شود.

دکتر محمود ملاباشی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص نحوه برخورد با دانشجویان سیگاری در خوابگاهها، گفت: به ناظم و ناظمه خوابگاه گفته شده است که در صورت اعتراض دانشجویان این موضوع را از طریق ارشادی حل کنند و اگر این موضوع با ارشاد حل نشد اتاق فرد سیگاری را عوض کنند.

وی افزود: باید در خوابگاه تلاش شود تا جای ممکن فرد سیگاری متوجه رفتار زشت خود شود و سلامت دیگران را به خاطر نیندازد. اما اگر دانشجویی با رفتار مسالمت‌آمیز کنار نیاید مجبوریم عذرش را از خوابگاه بخواهیم.

ملاباشی درخصوص موارد نادر وجود افراد معتاد در خوابگاه‌ها نیز افزود: هر دانشگاه شیوه خاص خود را در این زمینه دارد اما به هر حال اگر معتاد بودن دانشجو تشخیص داده شود مسلما یکی از اقدام‌ها این است که نباید فرد در خوابگاه بماند.

به گفته رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، خوابگاه محل پرورش گل‌های جامعه است و کسی که می‌خواهد خار شود محلش جای دیگری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین