کد خبر: ۱۵۷۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰

ايران صاحب دو مدال نقره شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم تکواندو دانشجویان ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان در بخش پومسه مردان و زنان صاحب دو مدال نقره شد. 

به گزارش مهر، دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو دانشجویان قهرمانی جهان از امروز جمعه با حضور ورزشکاران 54 کشور در شهر پوچان کره‌جنوبی آغاز شد. تکواندوکاران دانشجویان ایران دیدارهای روز نخست خود را در بخش پومسه انفرادی مردان و زنان برگزار کردند که طی آن و در بخش پومسه مردان علی نادعلی بعد از ورزشکاری از کره‌جنوبی بر رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد.

دیگر مدال نقره ایران توسط مهسا مردانی و در بخش پومسه بانوان به دست آمد. در این بخش تکواندوکار کره‌جنوبی قهرمان شد و نمایندگان تایلند و مکزیک به عنوان مشترک سومی دست یافتند.

دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو دانشجویان قهرمانی جهان فردا در پوچان کره جنوبی و در بخش پومسه تیمی پیگیری می‌شود. در این بخش حسین بهشتی، آرمین اکبری و میثم جهانی‌پور ترکیب تیم مردان ایران را تشکیل می‌دهند.

تیم بانوان ایران هم با ترکیب نیلوفر و نگین گیل سمایی و نسترن ملکی به مصاف حریفان خود در بخش پومسه تیمی خواهند رفت. ضمن اینکه وزن کشی رقابت‌های بخش مبارزه مردان و زنان نیز امشب برگزار می‌شود.

مسابقات تکواندو دانشجویان قهرمانی جهان از امروز آغاز شده و تا 10 خرداد ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین