کد خبر: ۱۵۷۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۵

تیم ملی فوتسال ایران برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در دوازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا را با پیروزی 14 بر یک مقابل کره جنوبی پشت سرگذاشت. 

به گزارش مهر، دوازدهمین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا در شرایطی از امروز جمعه در دبی امارات آغاز شد که در یازده دوره گذشته تیم ملی فوتبال ایران به 10 عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است. ملی پوشان کشورمان امروز در نخستین دیدار خود برابر کره جنوبی به میدان رفتند و موفق شدند این تیم را با نتیجه 14بر یک شکست دهند. در این دیدار علی اصغر حسن زاده و مهدی جاوید ( هر کدام سه گل) ، محمد کشاورز و جواد اصغری مقدم ( هر کدام دوگل ) ، احمد اسماعیل پور، محمد طاهری و وحید شمسایی و حسین طیبی برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتسال استرلیا با نتیجه سه بر یک قطر را شکست داد تا تیم ملی فوتسال ایران با تفاضل گل برتر در صدر این گروه قرار بگیرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان که با هدایت علی صانعی راهی این رقابتها شده است فردا شنبه در دومین دیدار که در سالن ورزشگاه الشباب برگزار خواهد شد به مصاف تیم ملی فوتسال قطر خواهد رفت. برنامه دیدارهای گروه C این رقابت‌ها که در آن تیم ایران به همراه کره جنوبی، قطر و استرالیا حضور دارد به شرح زیر است:

شنبه - 6/3/91
* ایران - قطر، ورزشگاه الشباب دبی
یکشنبه - 7/3/91
* ایران - استرالیا، ورزشگاه الوصل دبی

مرحله یک چهارم نهایی
سه شنبه - 9/3/91
* تیم اول گروه A - تیم دوم گروه B، ورزشگاه الوصل دبی
* تیم اول گروه C - تیم دوم گروه D، ورزشگاه الشباب دبی
* تیم اول گروه B - تیم دوم گروه A، ورزشگاه الوصل دبی
* تیم اول گروه D - تیم دوم گروه C، ورزشگاه الشباب دبی

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف یکی از تیم‌های ازبکستان، اندونزی، چین یا کویت خواهد رفت. دیدارهای مرحله نیمه نهایی در تاریخ 10 خرداد 91 در ورزشگاه الوصل دبی و بازی‌های رده بندی و پایانی نیز در تاریخ 12 خرداد 91 در همان ورزشگاه برگزار خواهد شد.

- گروهبندی دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به شرح زیر است:
گروه A: امارات، تایلند، قرقیزستان و ترکمنستان
گروه B: ژاپن، چین تایپه، تاجیکستان و لبنان
گروه C: ایران، استرالیا، قطر و کره جنوبی
گروه D: ازبکستان، اندونزی، چین و کویت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین