کد خبر: ۱۵۷۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵

افزایش ۵۰ درصدی قیمت شیرینی نسبت به اسفند ماه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قیمت انواع شیرینی نسبت به اسفند ماه رشد 30 تا 50 درصدی داشته است،این در حالی است که واحد های قنادی قیمت ها را فقط در چند قلم شیرینی پر مصرف ثابت نگه داشته و بقیه تولیدات را گران کرده اند. 

محمد نصرتی رئیس اتحادیه کشوری قنادان پیش از این در واکنش به افزایش قیمت گندم و برخی مواد اولیه گفته بود: به دلیل افزایش قیمت آرد و روغن درخواست افزایش قیمت را به کمیسیون فنی داده‌ایم.

به گزارش فارس،اما سازمان حمایت در نامه ای اعلام کرده بود: بدیهی است اعلام افزایش قیمت انواع شیرینی مورد تایید این سازمان نبوده و واحدهای صنفی و قنادی‌ها اجازه افزایش قیمت‌ها را قبل از قانونی شدن نرخ‌‌ها ندارند، بنابر این عرضه انواع شیرینی باید کمافی‌السابق با قیمت‌های مصوب سال 1390 ادامه یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
0
حق دارن ما از ریشه مشکل داریم . ارد کیسه 2500 تومان بود که یکدفعه شده 19500 تومان که منطق ان را رد میکند ولی اینها کار خودشان را کردند و سوبسید را برداشتند و خیلی بیش از حد گران کردند در صورتیکه قیمت گندم هنوز زیر 400 تومان ااست و اینها اینقدر... هستند که هم خدا را میخواهند هم خرما را / هنوز قیمت دلار بالاست ...در حد هشدار و نمیدانند که دلار بالا باشد بازاریان هم کالاها را با همان دلاری میزنند که اینها قیمت سکه های خودشان و فلزات را حساب میکنند / با تشکر
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
0
با سلام/ اگه 100 درصد هم رشد قیمت داشته باشه شیرینی باز هم قنادان متضرر میشوند/ دوست عزیز آرد شیرینی امروز کیسه ای 30000 تومن بود نه19500/ همه جنسای قنادی دلار میخوره مثل پودر بستنی که از کیلویی7000ت به کیلویی42000 ت رسیده هیچکی جواب نمیده/ روغن از22500 به 45000 تومن رسیده اما حمایت 0/ البته این فقط چن نمونه است از افزایش نرخ بیمه که کمر شکن است هم باید گفت/ از قبضای برق میلیونی قنادی ها که تقریبا 3-4 برابر شده که دیگه جای خود داره از اداره دارایی که هر سال 2 بار مالیات میگیره یه بار علی الحساب یه بار مالیات سال قبل +امسال ضربدر 15 درصد افزایش نرخ مالیات/ پس با این تفاسیر شیرینی اگه 100 درصد افزایش قیمت داشته باشد کاملا بر حق و قانونی است/ با تشکر یک قناد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین