کد خبر: ۱۵۷۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۹

اعتصاب غذای 12 ساله زن هندی/عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری زنان: این زن که بانوی آهنی مانیپور نام دارد از 4 نوامبر سال 2000 اعتصاب غذایی را شروع کرد تا دولت را مجبور به برداشتن نیروهای مسلح از مانیپور و دیگر بخش‌های هند کند. این قانون سخت به خصوص به ارتش این قدرت را می‌دهد که هر کاری دوست دارند انجام دهند و هر گونه پیگیری‌های قانونی و شرعی بر علیه پرسنل ارتش بدون تصویب قبلی دولت مرکزی ممنوع است. همچنین مردم حق ندارند بر بی رحمی و ظلم آنان اعتراض کنند.

بانوی آهنی مانیپور در این 12 سال حتی لقمه‌ای غذا و یا جرعه‌ای آب ننوشیده است. او همچنین از آن زمان نه تنها موهای خود را شانه نکرده بلکه در آینه نیز نگاه نکرده است. او تنها با تکه‌ای از پارچه کتان خشک دندان‌های خود را تمیز می‌کند. مقامات ده سال است که او را وادار به تغذیه از راه بینی کرده‌اند ولی او بارها سعی در خارج کردن لوله‌ها کرده است.

همان طور که می‌شود تصور کرد این روش تغذیه عوارض زیادی برای سلامتی خانم چانو دارد. طبق گفته پزشک در سال 2006 غذا نخوردن وی تأثیر مستقیمی بر عملکرد طبیعی بدن وی دارد ، استخوان‌هایش شکننده شده‌اند و دیگر مشکلات جسمی وی همچنان رو به افزایش است.
{$old_album_157796}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین