کد خبر: ۱۵۷۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶

پلمپ 80 غرفه جشنواره غذاهاي سنتي به دليل بدحجابي فروشندگان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پليس تهران به دليل بدحجابي، 80 غرفه اولين جشنواره غذاهاي سنتي ايران را در نمايشگاه بين‌المللي تهران پلمپ كرد.

ماموران پليس پايتخت در ادامه طرح تشديد امنيت اخلاقي و برخورد با بدپوششي، بد حجابي و مانكن‌ها، بعدازظهر روز يكشنبه به نخستين جشنواره غذاهاي سنتي ايران در نمايشگاه بين‌المللي تهران مراجعه كردند.

بر اساس گزارشات دريافتي ماموران گشت امنيت اخلاقي كه به همراه معاونت نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در محل اين نمايشگاه حضور داشتند، پس از بررسي وضعيت نسبت به تذكر به غرفه‌داران بدحجاب و بدپوشش اقدام و تعدادي از آنها را نيز دستگير كردند.

در عين حال ماموران معاونت نظارت بر اماكن عمومي تهران بزرگ 80 غرفه اين نمايشگاه را به دليل بدحجابي غرفه‌داران و فروشندگان آنها پلمپ و مسئول نمايشگاه نيز براي ارائه توضيحات به معاونت نظارت بر اماكن پليس امنيت عمومي تهران بزرگ فراخوانده شد.

برخورد با مصاديق بدحجابي در اين نمايشگاه كه از روز گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و ماموران پليس امنيت اخلاقي تهران بزرگ نيز هم‌اكنون نيز در محل برگزاري اين نمايشگاه مستقر هستند و با مراجعه‌كنندگان و فروشندگان متخلف برخورد مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، پليس پايتخت از چند هفته گذشته تا کنون طرح‌های تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین، مراکز خرید و پارکها، اماکن تفریحی و كوهستان‌ها، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آن‌ها همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین