کد خبر: ۱۵۸۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹

هاشمی رفسنجانی و علی‌اکبر ولایتی به مرکز استراتژیک می‌روند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب ـ سرویس سیاسی: دکتر محمود واعظی معاون پژوهش‌های سیاست خارجی مرکز تحقیقات استراتژیک در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آفتاب گفت که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر علی‌اکبر ولایتی فردا (سه‌شنبه ٩/٣/١٣٩١) با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک در همایش تحولات خاورمیانه و آینده نظم منطقه‌ای سخنرانی خواهند داشت. 

دکتر واعظی دبیر همایش در این راستا اضافه کرد که ایفای نقش اثربخش نسبت به تحولات خاورمیانه مستلزم برخورداری از تحلیلی دقیق و واقعبینانه از رخدادهای منطقه‌ای است، از این‌رو مرکز تحقیقات استراتژیک مستمراً تحولات کشورهای خاورمیانه را رصد و با همکاری صاحب‌نظران آنها را تحلیل می‌نماید. 

این همایش در نظر دارد با تشکیل دو نشست جداگانه در صبح و عصر فردا از دیدگاه جمعی از نخبگان سیاسی کشور در خصوص دو موضوع بیداری اسلامی و تحولات خاورمیانه و هم‌چمین آینده نظم منطقه‌ای بهره‌مند گردد. وی در این مصاحبه اختصاصی به خبرنگار آفتاب گفت: آگاهی از نطقه‌نظرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوانی یکی از سیاستمداران برجسته و باتجربه کشور و دکتر ولایتی مشاور رهبری و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی برای مرکز تحقیقات استراتژیک بسیار پراهمیت خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین