کد خبر: ۱۵۸۳۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۰

۸ روش برای خوشبو نگه داشتن بدن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بوی بد بدن متاسفانه یکی از واقعیتهای زندگی است اما خوشبو نگه داشتن بدن حتی در هنگام انجام فعالیتهای شدید ، معمولا" به راحتی راندن یک دوچرخه است.

حمام کردن:

خوشبختانه هیچ احتیاجی نیست که کسی به شما بگوید ، باید هر روز حمام کنید. شستشوی بدن با یک صابون آنتی باکتریال باعث می شود که بدنتان دیرتر بو بگیرد . این صابون باعث می شود تعداد باکتریهای موجود در پوست شما کمتر شود. باکتریهای پوست باعث می شود که شما عرق کنید و بوی ناخوشایندی در بدن شما ایجاد شود.

استفاده از ضد عرق ها

دئودورانتها به شما کمک می کنند که بوی بد بدنتان را کاهش دهید اما اگر در پایان روز زیر بغلتان خیس است و بوی بدی می دهد ، نشانه این است که دئودورانت شما کافی و مناسب نبوده است. شاید استفاده کردن از ضد عرقها به رفع بوی ناخوشایند بدن شما بیشتر کمک کند.

پودرها:

گفته می شود که همه نمی توانند از ضد عرقها استفاده کنند. بعضی از افراد به آلومینیوم کربو هیدرات و کربنات پروپیلن موجود در این ضد عرقها حساسیت دارند و به همین دلیل مصرف این مواد ممکن است در آنها باعث تحریک پوستی ، خارش و یا حتی جوش زدن شود.اگر شما هم به ضد عرقها حساسیت دارید می توانید زیر بغلتان پودر تالکوم یا جوش شیرین بزنید این پودرها باعث می شوند کمتر عرق کنید و بوی بدنتان کاهش یابد.

اصلاح کردن :

بدون مو نگه داشتن زیر بغل ، باعث می شود که تعداد باکتریهای موجود در این قسمت از بدن شما کمتر شود . بنا بر این زیر بغلتان را مرتبا" اصلاح کنید تا بوی ناخوشایند از شما دور شود.

عطرها:

استفاده از عطر، عادت بسیار خوب و زیبایی است اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید عطر را به جاهای نبض دار بدنتان بزنید مثل ، گردن ، مچ دست و پشت گوش . این قسمتهای نبض دار بدن معمولا" گرمتر از سایر نقاط بدن هستند و همین گرمای دائمی باعث می شود که بوی عطر شما بیشتر منتشر شود.

الیاف و پارچه ها :

وقتی یک تی شرت ، پولیور ، کفش و یا جوراب می خرید ، حتما" توجه کنید که این لباسها از الیاف طبیعی تهیه شده باشند. پارچه هایی که از الیاف طبیعی تهیه شده اند بیشتر از سایر پارچه ها هوا را از خود عبور می دهند و همین موضوع باعث می شود کمتر عرق کنید و در نتیجه بوهای آزار دهنده و ناخوشایند بدن شما هم کمتر می شود.

رژیم غذایی

رژیم غذایی شما روی سلامتی تان تاثیر گذار است اما روی بوی بدن شما هم تا حدی تاثیر دارد.

خوردن غذاهای تند مثل سیر ، پیاز باعث می شود که عرق بدن شما بد بوتر شود .

آرامش داشته باشید:

استرس اغلب باعث می شود که تعرق بدن شما زیاد شود و مسلما" عرق کردن باعث می شود بدنتان بو بگیرد . بنا بر این اگر یاد بگیریم که در هر شرایط و موقعیتی آرامش خود را حفظ کنیم می توانیم تا حدی بوی ناخوشایند را از خودمان دور کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
بوتاکس ناحیه زیر بغل هم در کاهش تعریق زیر بغل خیلی موثر است. دکتر آزاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
0
0
خوردن میوه به کمک میکند بدنتان بوی بد ندهد برای خوش بو کردن عرق بدن به مصرف کنید
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
0
یه راه حل خیلی ساذه واسه خوشبو نگه داشتن زیر بغل (سنگ مرداب)میتونید از عطاری ها تهیه کنید قابلتونو نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
عرق باعث میشه سموم از بدن خارج بشه ، نباید جلوش گرفته شه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین