کد خبر: ۱۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

باز شدن ابعاد عجیبی در پرونده قاضی کهریزک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یافته‌های خبرنگار «بازتاب» حاکی از آن است که با باز شدن ابعاد عجیب و حیرت انگیزی در پرونده قاضی کهریزک، فعلا آزادی وی منتفی شده است.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط خبرنگار «بازتاب» درباره این فرد، وی که ابتدا به دلیل استفاده از اسلحه در اصفهان بازداشت شده بود، اکنون علاوه بر پرونده کهریزک دارای چندین اتهام است و درصورت مجرم شمرده شدن توسط دادگاه، می تواند موجب حبس طویل المدت برای وی شود.

ظاهرا این اتهامات که از کشف مواد مخدر در خودرو وی پس از دستگیری آغاز شده، به کشف عتیقه جات در تفتیش منزل و کشف مقادیر زیادی سکه طلا منجر و زمینه ساز متهم شدن وی به بسیاری تخلفات قضایی شده است.

در پی کشف این موارد، بسیاری از اطرافیان وی احضار یا بازداشت شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند و برای آنها قرار هایی صادر شده است.

گفته می شود با برملا شدن پرونده این شخص، بسیاری از دوستان نزدیک وی برای کشیده نشدن پای خود به پرونده او، در حال ابراز برائت و نفی ارتباط خود با او هستند و برخی دیگر هم در حال پیگیری و لابی های خاصی برای گرفتن عفو قبل از صدور کیفرخواست هستند.

لازم به ذکر است این فرد در ارتباط با پرونده کهریزک، در اوایل دوره ریاست آیت الله لاریجانی از سمت قضایی خود تعلیق شده است.
رهبر انقلاب نیز از وقایع کهریزک به عنوان جنایت یاد کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
مرتضوی چی شد؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
0
0
مرتضوی چی شد ببخشید مرتضوی چی شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
خوب چون این اتهامات را دارد رییس سازمان تامین
بدبختی ما شده و حم و الا میخواهد برای ما کارگران بد بختی که ... مبتلا به مدیران نالایق بوده ایم قدم بردارد مگر ندیدید طلب از دولت را فورا دریافت کرد و حقوق ما باز نشسته گان را اضافه کرده وبن وحق اولاد و......همه را هم بطور چشم گیر اضافه کرده وحالا هم که شانس آوردیم .....حالا شماها بیایید از انگشت نبریده خون بیرون بیاورید ببینیم میتوابید با برکناری این آقا وضع مستمری بگیر را از این بدیر کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین