کد خبر: ۱۵۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲

۲۵ کشته بر اثر سقوط اتوبوس به دره‌ای در شمال پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: بر اثر سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره ای عمیق در شهر کاهوتا در شمال پاکستان که در ساعات اولیه بامداد امروز دوشنبه روی داد، دست کم بیست و پنج نفر کشته و بیش از شصت نفر زخمی شدند. 

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از اسلام آباد، یک مسئول محلی اعلام کرد این اتوبوس که حامل بیش از یکصد نفر از میهمانان جشن ازدواج بود در دره ای در منطقه نورا در شهر کاهوتا که حدود سی و سه کیلومتر با پایتخت پاکستان فاصله دارد سقوط کرد. 

وی افزود، راننده این اتوبوس به علت سرعت زیاد، کنترل خودرو را در یک پیچ تند از دست داد و قبل از سقوط اتوبوس به دره از آن بیرون پرید. پلیس پاکستان این راننده را که قصد فرار از محل حادثه را داشت بازداشت کرد. 

این حادثه نیمه شب زمانی روی داد که اتوبوس، میهمانان یک جشن ازدواج را از کاهوتا به شهر چاکوال در شمال پاکستان باز می گرداند. به گفته شاهدان، دست کم هفت زن و چهار کودک جزء کشته شدگان هستند. 

بیش از چهل نفر از مجروحان این حادثه از جمله زنان و کودکان به یکی از بیمارستان ها در کاهوتا و بیست نفر دیگر که جراحاتشان شدیدتر بود به بیمارستان راولپندی منتقل شدند. به گفته مسئولان بیمارستان راولپندی، شمار کشته شدگان احتمالا افزایش خواهد یافت زیرا حال دست کم بیست و شش نفر از مجروحان وخیم است. 

به گزارش واحد مرکزی خبر، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و احتمال دارد اجساد بیشتری از اتوبوس حادثه دیده بیرون کشیده شود. در بیمارستان های کاهوتا و اسلام آباد وضع فوق العاده اعلام شده است و به علت دشوار بودن عملیات امدادرسانی و نجات، از نیروهای ارتش به این منظور کمک گرفته می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین