کد خبر: ۱۵۹۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

شش ايرانی در جمع بهترين‌های دووميدانی آسيا

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: در آستانه رقابت‌هاي دووميداني جوانان آسيا شش ورزشكار ايراني در جدول رده‌بندي بهترين‌هاي آسيا قرار دارند. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، پانزدهمين دوره رقابت‌هاي دووميداني جوانان آسيا از فردا (شنبه) با حضور 18 ورزشكار ايراني در شهر «كلمبو» پايتخت سريلانكا آغاز مي‌شود.

در آستانه اين رقابت‌ها، كنفدراسيون دووميداني آسيا با اعلام نفرات برتر جوانان در ماده‌هاي مختلف نام شش دووميداني ايراني را نيز به عنوان برترين‌هاي آسيا اعلام كرده است.

در اين رده بندي، حسن تفتيان در ماده 100 متر با رسيدن به زمان 10 ثانيه و 41 صدم ثانيه پس از دونده ژاپني در مكان دوم بهترين‌هاي آسيا قرار دارد.

همچنين در ماده پرتاب وزنه علي ثمري با پرتاب 17 متر و 83 سانتيمتر در مكان هشتم جدول رده‌بندي پرتابگران وزنه در آسيا قرار دارد. شش پرتابگر چيني و يك پرتابگر عربستاني بالاتر از او در جدول رده‌بندي قرار دارند.

در ماده پرتاب ديسك بهنام شيري و مجتبي شبانه در صدر جدول رده‌بندي قرار دارند. به طوري كه شيري با پرتاب 59 متر و 57 سانتيمتر نفر اول است و شبانه با ركورد 59 متر و 28 سانتيمتر در جايگاه دوم قرار دارد. در اين رده بندي سجاد پيري با ركورد 53 متر و 70سانتيمتر در مكان نهم قرار دارد.

همچنين در پرتاب نيزه نيز امير حسين حسيني با ركورد 67 متر و 33 سانتيمتر عنوان هشتمي را به خود اختصاص داده است، اين در حالي است كه شش پرتابگر چيني، يك هندي و يك پرتابگر چين تايپه وضعيتي بهتر از او دارند.

رقابت‌هاي دووميداني جوانان آسيا از فردا (شنبه) به مدت چهار روز در كلمبوي سريلانكا آغاز مي‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین