کد خبر: ۱۵۹۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۳۰
جام ملت ‌های اروپا – ۲۰۱۲

آلمان با گل گومس بر پرتغال چیره شد/تداوم روند پیروزی ژرمن‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در این مسابقه که به قضاوت لانوی، داور مطرح فرانسوی انجام گرفت، هر دو تیم با برنامه‌ های تاکتیکی کامل ، در نیمه اول بیشتر در حفظ خود بودند. آلمان که با کسب سه قهرمانی در سال‌‌های 1972 ، 1980 و 1996 پرافتخارترین تیم اروپایی در عرصه این پیکارها محسوب می شوند، برای رسیدن به افتخار چهارم از ما‌ه‌ها قبل برای این پیکارها و البته بازی با پرتغال برنامه ریزی کرده بودند اما در این دیدار بخصوص در نیمه اول چهره مطلوب همیشگی را نداشتند.

به گزارش فارس،شاگردان یواخیم لو حتی با وجودی که در اکثر دقایق بازی صاحب توپ بودند، در نیمه اول چندان موقعیت گل کسب نکردند. حتی در پایان یکبار شوت محکم په په به تیر دروازه آنان اصابت کرد که روی خط دروازه فرود آمد.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی بهتر را به معرض نمایش گذاشتند و گومس در دقیقه 73 با ضربه سر دروازه پرتغالی ها را گشود.

به این ترتیب آلمان پس از برتری در جام جهانی 2006 و جام ملت‌های 2008 مقابل «برزیل اروپا» سریال پیروزی‌های متوالی خود را بر این حریف حفظ کرد.

بازیکنان تیم آلمان: نویر، هوملس، بواتنگ، باداشتوبر، لام، خدیرا ، شواین اشتایگر، مولر(از دقیقه 92 بن‌در)، اوزیل (از دقیقه 84 کروس)،‌ پودولوسکی ،گومس(از دقیقه 80 کلوزه)

بازیکنان پرتغال: پاتریسیو، آلوز، په‌په،‌ کوئنترائو، پریرا، موتینیو،‌ولوسو، میرالش(از دقیقه 80 وارلا)، نانی، رونالدو، پوستیگا(از دقیقه70 اولیویرا)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین