کد خبر: ۱۵۹۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱

آلمان ها بازی را آلمانی بردند

گومز بلای جان رونالدو و پرتغال
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بدون گل در نیمه نخست.این نتیجه بازی دو تیم قدرتمند آلمان و پرتغال بود.در این دیدار که در ورزشگاه " له ویف "برگزار شد با وجود اینکه آلمان ها زمان بیشتری از بازی را صاحب توپ بودند اما نتوانستند دروازه پرتغالی ها را باز کنند. 

این اتفاق در حالی افتاد که هم بازی های کریستیانو رونالدو تازه از دقیقه 40 به بعد شکل تیمی به خودشان گرفتند و توانستند چند بار دروازه ژرمن ها را تهدید کنند.جدی ترین فرصت آنها هم به شوت په په مربوط می شد که در آخرین دقایق این نیمه به تیرک دروازه برخورد کرد از دروازه نویر به بیرون آمد. 

با شروع نیمه دوم اما این آلمان ها بودند که بازی را دوباره تحت کنترل خودشان قرار دادند.تیم منظم شاگردان یوآخیم لو با همان شیوه ماشینی خودش به سمت دروازه پرتغالی ها نزدیک می شد.طوری که در دقایق ابتدایی بازی حتی رونالدو هم مجبور شده بود تا به عقب برگردد و برای اینکه دروازه تیمش باز نشود همراه سایرین دفاع کند. 

اما پرتغالی ها هم در دفاع خوب بودند و هم در ضد حملات.به همین دلیل هم بود که آلمان ها ریسک زیادی نمی کردند و به قول معروف بی گدار به آب نمیی زدند.حرکات تند و تیز رونالدو باعث شده بود تا آنها رو به یک بازی منظقی بیاورند و احساس را دستور کار قرار ندهند.

به گزارش خبرآنلاین؛با این حال این سبک بازی آلمان ها سرانجام در دقیقه 72 به بار نشست و گومز با یک ضربه سر دروازه پرتغالی ها را فرو ریخت تا هم آلمان را یک بر صفر جلو بیاندازد و هم خودش را در یک تورنمنت بزرگ به یوگی (لقب یوآخیم لو در بین هواداران تیم ملی آلمان) ثابت کند.دقیقه 80 ،90 وقت های اضافه و تمام. آلمان ها موفق شدند با همین نتیجه پرتغال را شکست دهند تا هم امتیاز با دانمارکی که هلند را شکست داده بود در صدر جدول قرار بگیرند.هرچند که به نظر می رسید مساوی هم می توانست نتیجه عادلانه ای برای این مسابقه باشد که این اتفاق هرگز نیفتاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین