کد خبر: ۱۵۹۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۲

تمرین استقلال بدون قلعه‌نویی برگزار شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی عصر امروز برگزار شد که امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی پوشان غایب بود. 

به گزارش مهر، تمرینات تیم فوتبال استقلال عصر امروز سه شنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. این تمرینات به خاطر بازی تیم ملی فوتبال ایران با قطر زودتر از روزهای گذشته و در ساعت 17:30 آغاز شد.

امیر قلعه نویی در تمرینات امروز غایب بود و به همین خاطر دستیاران او وظیفه آماده سازی بازیکنان را بر عهده داشتند. گفته می‌شود قلعه نویی به همراه رسولی نژاد، فتح الله زاده و امیدوار رضایی در جلسه ای به بحث و تبادل نظر در مورد شرایط استقلال پرداختند.

بازیکنان استقلال پس از 20 دقیقه گرم کردن و بازی آقا وسط، زیر نظر حاج قاسم مربی جدید بدنساز این تیم حرکات کششی انجام دادند و سپس به بازی تمرینی مشغول شدند.

* حدود 70 تماشاگر با حضور در کمپ استقلال ، شاهد تمرینات این تیم بودند. آنها بیشتر از همه، امیر قلعه نویی را تشویق کردند.

* تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به تیتر روز گذشته یکی از روزنامه‌های ورزشی پارچه نوشته ای را در محکومیت این روزنامه با خود به کمپ استقلال آورده بودند! البته مسئولان کمپ به سرعت این پارچه نوشته را به خاطر جلوگیری از ایجاد حاشیه‌های جدید جمع کردند.

* برخلاف روزهای گذشته که خبرنگاران حاضر در کمپ استقلال جای مناسبی نداشتند، مسئولان با قرار دادن چند صندلی در کنار زمین به طور موقت این مشکل را برطرف کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین