کد خبر: ۱۶۰۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸

نظر میرکاظمی درباره قطار عدالت احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماينده تهران در مجلس گفت: پياده شدن از قطار عدالت دولت احمدي‌نژاد كه مغاير با اصول و ارزش‌هايي بود كه به آن اعتقاد داشتم، را توفيق مي‌دانم.

به گزارش فارس «مسعود ميركاظمي» وزير سابق نفت و بازرگاني در دولت احمدي‌نژاد درباره يادداشت اخير احمدی‌نژاد كه در وبلاگ‌‌ شخصي وي مبني بر اينكه علت جدايي دوستان سابق عدالت عنوان شده است و گفت: براين باورم كساني كه از مجموعه دولت كنار رفتند به اين نتيجه رسيدند كه در دولت احمدي‌نژاد عدالت حكم نمي‌شود و مسيري كه دولت پي‌گرفته به طور كلي با آرمان‌ها و ارزش‌هاي گفتمان اوليه متفاوت است.

وي با اشاره به اينكه خدمت كردن به مردم يك توفيق الهي است، افزود: پياده شدن از قطار عدالت دولت احمدي‌نژاد كه مغاير با اصول و ارزش‌هايي بود كه به آن اعتقاد داشتم را توفيق مي‌دانم و خوشحالم كه از اين قطار خارج شدم.

ميركاظمي درباره نقش يكي از نزديكان دولت در پرونده فساد بيمه و اذعان روزنامه دولتي ايران به اين موضوع اظهار داشت: از حضور وي در اين پرونده اطلاع خاصي ندارم ولي قوه‌قضاييه بايد در برخورد با متهمان پرونده‌هاي فساد مالي برخورد جدي کند و بدون توجه به پست و مقام سياسي اين افراد با آنها برخورد كند. 

احمدی‌نژاد در مطلبي كه به مناسبت ميلاد حضرت علي‌(ع) نوشته بود، با اشاره به اينكه «در برپايي عدالت خط عوض مي‌شود و جبهه درگيري خيلي گسترده‌تر مي‌شود» نوشته در اجراي عدالت مرزبندي‌ها در هم مي‌ريزد و انسان ديگر فقط با دشمن داراي خط‌كشي بيروني طرف نيست بلكه اين بار با دوست، آشنا، هم‌حزبي، هم‌باندي و هم گروه‌هاي خود طرف مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
0
0
با توجه به اینکه ایشون برکنار شدند نه مستعفی چرا تا امثال این...یاد انتقاد از دولت هم می افتند .به هر حال ایشون در تصمیمات اقتصادی دولت شریک بودند و بایستی جوابگو باشند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین