کد خبر: ۱۶۰۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴

افزايش 15 تا 25 درصدی قيمت نان‌های فانتزی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم خبر داد: در بخش نان های فانتزی با توجه به انواع نان بین 15 تا 25 درصد افزایش نرخ صورت گرفته است.

محمدجواد کرمی ـ رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم ـ در گفت وگو با ایسنا، گفت: وقتی قیمت گندم و آرد اصلاح شد طبیعی است که ما نیز افزایش را اعمال کنیم كه علاوه بر افزایش قیمت گندم و آرد در مواردی مثل بهبوددهنده، شکر و یا روغن که در تهیه نان های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد نیز افزایش داشتیم.

وي افزود: طبيعي است كه ميزان اين افزايش در مناطق مختلف متفاوت است و با توجه به اينكه ما به دنبال رقابت با نان‌هاي سنتي هستيم صلاح ديديم كه قيمت نان بربري خود را كه از پرمصرف‌ترين نان‌هاي فانتزي است را افزايش ندهيم و همان 500 تومان باقي مي‌ماند و با توجه به اينكه به ماه مبارك رمضان نزديك مي شويم و مصرف اين نوع نان فانتزي افزايش مي‌يابد تعرفه آن را تغيير نداديم.

رییس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم با بيان اينكه قيمت نان باگت كه از ديگر انواع پرمصرف نان فانتزي است از 350 به 425تومان افزايش يافت ، ابراز كرد: بايد به دنبال كيفيت مناسب نان و كيفيت آن باشيم و از طرفي مشتري‌يابي و رقابت سالم را نيز در نظر داشته باشيم.

کرمی افزود: آردی که برای نان های فانتزی استفاده می کنند نسبت به نان های سنتی غنی تر است و از مرغوبیت و کیفيت بالاتری برخوردار است اما هنوز فرهنگ استفاده از نان های فانتزی در کشور جا نیافتاده است و مردم استقبال بیشتری از نان های سنتی می کنند. 

قیمت هر عدد نان همبرگری 325 تومان، نان باگت 425 تومان، نان ساندویج فرانسوی 325 تومان و نان بربری 500 تومان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
0
0
کو کیفیت ؟؟ خدا پدرتو بیامرزه تو هم یاد گرفتی فقط شعار بدی!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین