کد خبر: ۱۶۰۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۱

احمدی‌نژاد: مسکن مهر عقب‌ماندگی 50 ساله کشور را جبران کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد گفت: با تلاش دولت نهم و دهم 10 هزار واحد مسکن مهر و یک‌هزار و 90پروژه مخابراتی در استان فارس به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش فارس، احمدی‌نژاد عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های مخابراتی و مسکن مهر شهر صدرای شیراز اظهار داشت: فارس دیار مهربانی‌ها، خوبی‌ها، تمدن، فرهنگ و عالمان و ادیبان عرفانی است.

وی در مورد تاثیر ارتباطات بر جوامع انسانی خاطرنشان کرد: بدون ارتباطات جامعه مختل و بی‌معنا است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: در گذشته تلفن به عنوان یک کالای لوکس مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروز در جیب بچه‌های مدرسه‌ای نیز دیده می‌شود.

وی بیان داشت: در زمینه ارتباطات به ویژه خدمات الکترونیکی گام‌های چمشگیری در دولت‌های نهم و دهم صورت گرفته و استمرار این روند در تمام ابعاد ادامه می‌یابد. 

وی اضافه کرد: با ارائه خدمات دولت از طریق شبکه‌های ارتباطی به مردم، شاهد حذف بروکراسی ‌هستیم.

احمدی نژاد ابراز داشت: بهره‌برداری از پروژه‌های 10 هزار واحدی مسکن مهر در استان فارس، سطح توقعات را افزایش داده و توانایی‌های کشور را به رخ کشانده است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده تا پایان سال جاری 88 هزار واحد مسکن مهر در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد و با اعطای وام‌های چهار و هفت درصدی در سال آینده حلقه 282 هزار واحدی در قالب مسکن مهر تکمیل و محقق می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در نظام سرمایه‌داری مسکن دارای مفهوم اقتصادی است، اما در مکتب ما از ارزش فرهنگی برخوردار بوده و محل رشد و بالندگی کانون خانواده‌ها است، چراکه مسکن مهر یک طرح ضربتی و به عقب‌ماندگی 40 و 50 ساله کشور پایان می‌دهد.

احمدی نژاد بیان داشت: ایران سرزمینی با امکانات فراوان و دارای 187 میلیون هکتار وسعت و 21 میلیون خانواده است که باید از مسکن مطلوب دارای چشم‌انداز طبیعی برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید اهداف بزرگ را هدف‌گذاری کرد، و اینکه اهداف کوچک استعدادها را می‌میراند، گفت: باید شرایطی فراهم کرد تا جامعه به سوی نشاط و شادابی در قالب فرهنگ و میراث غنی گام بردارد.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: شیراز با داشتن میراث بی‌بدیل تاریخی و فرهنگی باید موزه زنده تاریخ کشور باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
خنداره اقای رییس جمهور با سیاستهای غلطش مسکن را ۲۰ برابر ګران می کند و۱۰۰ سال مردم را عقب می اندازد بعد با صدقه دادن می خواهد مردم را خانه دار کند قربانت ۵۰ سال مارا جلو انداختی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین