کد خبر: ۱۶۰۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۶

نیما شاهرخ‌شاهی و بهاره افشاری در «مرد نقره‌ای» + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تصویربرداری سریال «مرد نقره‌ای» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی، اواسط بهار امسال در اصفهان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

بازیگران مجموعه عبارتند از سعید نیک‌پور، نیما شاهرخ‌شاهی، بهاره افشاری‌، فریدون سورانی، ‌ سارا ناز پرور صوفیانی‌، کامبیز دیرباز و 25 تن از بازیگران سینما و تلویزیون و تئا‌تر اصفهان.

این سریال مناسبتی به سفارش معاونت استان‌ها در اصفهان در حال تولید است و طبق پیش بینی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

سریال «مرد نقره‌ای» 26 قسمت دارد و تاکنون بیش از 50 درصد آن در 20 لوکیشن در اصفهان انجام شده است. این سریال 18 لوکیشن دیگر نیز دارد. صداگذاری و تدوین نیز همزمان انجام می‌شود.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «هادی رادمنش» مرد سر‌شناس اصفهانی است که کارخانه فرش دارد. ‌او کاندیدای شورای صنفی فرش فروشان می‌شود تا ریاست آن را به دست بگیرد. چند روز قبل از انتخابات توسط تلفن ناشنایس او را تهدید به انصراف می‌کنند. پسرش از این موضوع با خبر شده و نسبت به آن بدبین می‌شود و...

امیرحسین شریفی همزمان با این سریال مجموعه 90 قسمتی «هشت بهشت» را نیز در اصفهان کلید زده است. معصومی تا پیش از این سریال «خانه بی‌پرنده»و فیلم‌های سینمایی چون «طبل بزرگ زیر پای چپ»، «بادام‌های تلخ»و... را کارگردانی کرده است.

{$old_album_160569}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین