کد خبر: ۱۶۰۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴

قاضی سراج: آخرین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی نیمه دوم تیر برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قاضی پرونده بزرگ فساد مالی درباره اینکه آخرین جلسه رسیدگی به پرونده متهمین فساد بزرگ مالی چه زمانی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: نیمه دوم تیرماه آخرین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی است. 

به گزارش مهر، قاضی ناصر سراج عصر امروز در حاشیه مراسم ختم سردار احمد قدیریان که در مهدیه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به رسیدگی به پرونده متهمان فساد بزرگ مالی اظهار داشت: در جلسه ای که برگزار خواهد شد به اتهامات 6 متهم رسیدگی می‌شود و در خصوص صدور احکام متهمان نیز باید بگویم که تا الان هزار صفحه از دادگاه صورتجلسه شده است که 50 جلد پرونده را تشکیل داده ایم و امیدواریم پس از رسیدگی به پرونده متهمان احکام آنان را صادر کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نمی توان به صرف نام بردن افراد آنها را متهم کرد افزود: اسامی برخی از افراد اعلام شده است اما به صرف نام بردن افراد نمی توان آنها را متهم در فساد مالی کرد.

قاضی دادگاه فساد بزرگ مالی در ادامه تاکید کرد: ما در این دادگاه به صورت جدی پرونده فساد مالی را رسیدگی می کنیم و هر کسی که در این پرونده نقشی داشته باشد مورد بازخواست قرار می گیرد و مسئولیت آنها ملاک نیست.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آخرین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی چه زمانی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ان شاء الله نیمه دوم تیرماه آخرین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی تشکیل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین