کد خبر: ۱۶۰۷۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹

ردپاي"يك جوان 25 ساله"در ناكامي دنيزلي

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ناصر صادقي با بيان اين كه احتمال بازگشت دنيزلي به پرسپوليس 10 درصد است، گفت: نتيجه نگرفتن پرسپوليس در فصل گذشته به حضور يك جوان 25 ساله باز مي‌گشت.

مشاور مصطفي دنيزلي در پرسپوليس با بيان اين كه احتمال نيامدن دنيزلي به ايران 90 درصد است، گفت: رويانيان خيلي تلاش كرد كه دنيزلي را به پرسپوليس باز گرداند، اما در تماسي كه اين مربي با مدير عامل پرسپوليس داشت، به او گفت كه به دليل برخي از مشكلات كه احتمال دارد حل نشوند، نمي‌تواند به ايران بازگردد و در واقع احتمال حضور دوباره اش در پرسپوليس 10 درصد است.

وي ادامه داد: دنيزلي با گفتن اين مطلب در واقع دست رويانيان را براي مذاكره با ساير مربيان باز گذاشت و مديرعامل پرسپوليس هم حق دارد كه اين كار را انجام دهد. رويانيان مي‌خواهد كه دنيزلي برگردد، اما به نظر مي‌رسد كه مشكلات دنيزلي حل نشدني است.

صادقي در ادامه با بيان اين كه احتمالا دنيزلي تا پايان هفته‌ به ايران خواهد آمد، گفت: دنيزلي براي روشن شدن تكليفش و احتمالا جمع‌آوري اسباب و اثاثيه به ايران بر مي‌گردد، ولي همان طور كه گفتم احتمال حضورش در پرسپوليس خيلي كم است.

مشاور دنيزلي در پرسپوليس در فصل گذشته در ادامه گفت: وقتي دنيزلي به پرسپوليس آمد رويانيان امكانات زيادي در اختيارات او قرار داد، اما دليل اصلي نتيجه‌ نگرفتن پرسپوليس و دنيزلي حضور يك جوان 25 ساله در تيم بود كه البته شايد در اين ميان شخص دنيزلي هم تقصير داشت.

وي از معرفي اين جوان خودداري كرد.

به گزارش ایسنا،صادقي با رد خبر سفر دنيزلي به امريكا گفت: برخي رسانه‌ها اعلام كرده‌اند دنيزلي به امريكا رفته كه اين خبر صحت ندارد. بايد بگويم او پدر همسرش را براي ادامه مداوا به امريكا فرستاده است ولي خودش در تركيه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین