کد خبر: ۱۶۰۸۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶

مجری و تهیه‌کننده برنامه «هفت» مشخص شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 23 اردیبهشت آخرین برنامه «هفت» با اجرای فریدون جیرانی روی آنتن رفت. 

از آن زمان تا کنون گزینه‌های متعددی برای اجرای این برنامه معرفی شدند از نادر طالب‌زاده و محمد خزاعی گرفته تا رسالت بوذری، مسعود فراستی و محمود گبرلو.

در ‌‌نهایت اما قرعه اجرای «هفت» به نام محمود گبرلو افتاد و قرار است سری جدید برنامه در تاریخ نهم تیرماه با اجرای او به روی آنتن خواهد رفت.

از طرف دیگر بعد از جلسات متعدد مدیر شبکه سه سیما مبنی بر انتخاب تهیه کننده برنامه تلویزیونی «هفت» از میان افرادی چون محمد خزاعی و حسین ربانی غریبی که تا پیش از این خبر حضورشان در سمت تهیه کننده بسیار جدی بود، در ‌‌نهایت در روزهای باقی مانده به پخش سری جدید برنامه نام علی قانع به عنوان گزینه قطعی تهیه کننده برنامه «هفت» مطرح شده است.

قانع تا کنون برنامه‌های متنوعی را در تلویزیون تهیه کنندگی کرده است که از میان آن‌ها می‌توان گفتگو‌های سینمایی در قالب برنامه «ورزش 2»، مرور آثار ابراهیم حاتمی کیا در ویژه برنامه «ققنوس» که در یازده قسمت برای شبکه دو تهیه شده بود و... اشاره کرد.

علی قانع در گفت‌و‌گو با خبر آنلاین درباره صحت احتمال حضور‌اش در مقام تهیه کنندگی برنامه «هفت» گفت: «صحبت‌های اولیه‌ در خصوص تهیه کنندگی این برنامه با من شده است اما باز هم هیچ چیز قطعی نیست و طی روزهای آتی قطعا نام تهیه کننده نهایی این برنامه اعلام خواهد شد.»

با اینکه فقط 10 روز دیگر به آغاز سری جدید برنامه «هفت» زمان باقی است اما تا کنون از سوی روابط عمومی شبکه سه سیما هیچ نامی به عنوان گزینه‌های قطعی اجرا و تهیه کنندگی این برنامه اعلام نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین