کد خبر: ۱۶۱۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۶

از تمرين استقلالی‌ها تا شعارهای هواداران عليه چند بازيكن و دو مسئول فوتبالی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: در تمرين امروز تيم استقلال، جمعي از هواداران اين تيم خواهان كناره‌گيري «فرزامي» از هيئت مديره اين باشگاه شدند و عليه «آندرانيك تيموريان» هم شعارهايي سر دادند.

به گزارش ايسنا، تيم فوتبال استقلال امروز پنج‌شنبه از ساعت 18 با حضور 22 بازيكن در كمپ اين باشگاه تمرين كرد.

در اين تمرين بازيكناني چون اميرحسين صادقي، آرش برهاني، هاشم بيك‌زاده، حنيف عمران‌زاده، ميلاد مي‌داوودي، ايمان مبعلي، امين منوچهري، ميثم بائو، فريدون زندي، ميثم حسيني، بهزاد حسيني، مجتبي محبوب مجاز، توحيد غلامي، علي حمودي، قاسمي، انصاري، قنبري و اصفهاني حضور داشتند.

بر اساس اين گزارش، هدايت بازيكنان بيشتر به عهده مجيد صالح و ستار همداني بود و بازيكنان استقلال پس از گرم كردن به تمرين آقاوسط پرداختند. بعد از اين بخش تمرين پاس‌كاري در فاصله‌هاي كم در دستور كار آبي‌پوشان قرار گرفت و در بخش پاياني تمرين نيز استقلالي‌ها در دو گروه سبز و نارنجي به بازي پرداختند.

حدود 100 تا 150 تماشاگر در تمرين امروز استقلال حضور داشتند كه به شدت امير قلعه‌نوعي را تشويق مي‌كردند به نحوي كه كه سرمربي استقلال چندين بار مجبور شد براي پاسخ دادن به آنها از جاي خود بلند شود و از آنان تشكر كند.

البته هواداران استقلال در شعارهايشان پس از اين‌كه همه اعضاي كادر فني و تك تك بازيكنان استقلال را تشويق كردند با انتقاد از آندرانيك تيموريان كه به تازگي به تيم الخريطيات قطر پيوسته است او را «بي‌معرفت» خواندند. در اين لحظه قلعه‌نوعي با اشاره دست خود از هواداران خواست عليه اين بازيكن شعار ندهند.

هواداران حاضر در تمرين استقلال همچنين پس از شعار عليه رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس، از علي فتح‌الله‌زاده مدير عامل باشگاهشان حمايت كردند و در عين حال فرزامي عضو هيئت مديره استقلال را نيز از شعارهاي تند خود بي نصيب نگذاشتند. آنها با سر دادن شعار، نسبت به آخرين مصاحبه فرزامي كه در آن از فتح‌الله‌زاده انتقاد كرده بود واكنش نشان دادند. تماشاگران حاضر هم‌چنين از رفتن «كريم انصاري‌فر» به پرسپوليس انتقاد كردند و عليه اين بازيكن هم شعارهايي سر دادند.

در اين لحظه امير قلعه‌نوعي با فراخواندن يكي از ليدرهاي باشگاه استقلال از او خواست به هواداران بگويد بيشتر از اين شعار ندهند؛ چرا كه تمركز بازيكنان حاضر در تمرين بهم مي‌خورد. 

تمرين استقلال پس از 90 دقيقه به پايان رسيد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین