کد خبر: ۱۶۱۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶

رویانیان: به خدا احمدی‌نژاد یک ریال هم به من پول نداده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رویانیان می گوید این اتهامات را به او می زنند چون شخصی با شناختگی او وارد عرصه فوتبال شده است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد رویانیان که به برنامه ورزش و مردم رفته بود در این برنامه نکات جالبی درباره انتقادات از خود گفت: 

*راست گفتن، هزینه دارد و ما داریم هزینه اش را می دهیم. همه گفتند سقف را رعایت می کنند اما نمی کنند. بعضی از باشگاه ها محکومند مثل گهر زاگرس یا صبای قم. این تیم ها پولی ندارند تلاش کردند و نتیجه گرفتند ولی من و فتح الله زاده مجبوریم تیم خوبی ببندیم چون میلیون ها نفر از ما این نتیجه را می خواهند. من که نمی توانم بگویم وقتی در بازار ، همه تیم ها بازیکنان شان را گرفتند ، ما ته مانده اش را می گیریم. 

*امسال دولت یک قران دولت به ما پول نداده است. مگر قانون و مجلس نیامده که دولت حق ندارد به این تیم ها کمک کند؟ وقتی باشگاهی دولتی است ، دولت نمی تواند پول بدهد ، برای چه اصلا این تیم ها وجود دارند؟ دولت در این سالی که من آمدم کلا 4.5 میلیارد هزینه کردم. 

*سال قبل تیم را با 10 و نیم میلیارد بستند. من تازه باید 20 درصد روی هزینه ها می گذاشتم. وقتی تیم پایه ندارم که از آنجا بازیکن بیاورم ، محکومم به خرید بازیکن. استقلال هم مثل ماست ولی نمی دانم چرا دوستان به من می تازند. به خدا فتح الله زاده سال ها زحمت کشیده. علی رقم توهینی که به من شده او را بزرگ خودم می دانم ولی مگر می شود که من برای پرسپولیس بازیکن نگیرم؟ جواب 30میلیون هوادار ما را چه کسی می دهد؟ 

*من جواب مردم را چطور بدهم؟ کاسه بگیرم بروم در خیابان بنشینم ؟ باید درآمدزایی کنم دیگر.کسی که می گوید فلان بازیکن میلیاردی است باید به بازیکنی که من خریدم ، پیشنهاد میلیاردی داده باشد که آمده به تیم ما. وقتی سقف قراردادها 550 میلیون است از کجا می دانند من چقدر پول به بازیکنم دادم؟ سال قبل که ما نبودیم خودشان مگر 800 یا 900 میلیون ندادند؟ از کجا می گویند ما پول میلیاردی دادیم؟ حتما خودتان می خواستید پول میلیاردی هزینه کنید، نتوانستید بخرید دیگر! 

*برادری که بدون بررسی مصاحبه می کنند ، بدون اینکه از ما مدرک بگیرند ، مردم را تحریک می کند. یکی می گوید ارث پدرش را داده ، پدر مرحوم من در قم ، کلا 49 متر است. بچه های من مستاجرند و بیکار. همه دارند به من اتهام می زنند ، من سرباز نظام هستم و فقط از یک جا حقوق می گیرم. چرا این اتهام ها را می زنید . چرا چون 6 تا ملی پوش خریدم؟ وقتی من تیم پایه ندارم از کجا بازیکن بیاورم؟ باید یار بخرم. از وزیر تا رئیس فدراسیون می گویند میلیاردی خرج کرده ، چه کسی از من پاسخ خواسته است. 

*می آیند جوسازی می کنند که سازمان بازرسی کل کشور رفته در سازمان لیگ ؛ بابا سازمان بازرسی باید بیایند در باشگاه پرسپولیس ، قدمش روی چشم من. 4.5 میلیارد به ما پول دادند ، بیایند قراردادها را بررسی کنند ببینند چه خطایی کردم. سقف قراردادهای ما را بیایند با باقی تیم ها مقایسه کنند. من که نمی توانم برای پول بدست آوردن بروم بانک بزنم. 

*این دور زدن ها سال ها بوده ، امسال که پرسپولیس رقیب شده ، آقایان این حرف ها را می زنند. من اگر مدیر استقلال یا سایپا و گهر زاگرس هم بودم ، همین طور هزینه می کردم . من به شوخی گفتم به بازیکنانم اگر می توانستم هواپیما می دادم ، حالا همه جدی گرفتند. بله به بازیکنانم ماشین دادم اما بخشی از قراردادهایم را به جایش ماشین دادم. من 1000 تا ماشین قرار است وارد کنم. حالا هر کاری کنم می گویند دارد از رانت استفاده می کند. می گویند پول بنزین را آورده . بابا پمپ بنزین ، بنزین را می فروشد و پول می رود در خزانه. خدا شاهد است احمدی نژاد یک ریال به من نداده. من یک اشتباه کردم که آمدم در فوتبال ، دنبال راهی هستم برای رفتن ولی در شرایطی که نگویند بدهی به بار آورده. من این پرسپولیس را برای قهرمانی نبستم ، تیمی بستم که در شان پرسپولیس باشد ، این احترام گذاشتن است به مردم. این تیم باید در شان هواداران باشد ، درست مثل استقلال. فتح الله زاده خیلی زحمت کشیده ؛ پارسال تیمش را کهکشانی بسته است! 

* نگاه کنید هر جایی که محدودیت ایجاد کنیم ، خلاف شکل می گیرد. وقتی می گویی سقف قرارداد و می دانی واقعی نیست ، آن وقت یک مانع بی جا وارد کردی و همه را خلافکار می کنید. اگر مرز قرارداد را برداریم دیگر کسی دزد و خلافکار نمی شود. کدام بازیکن در دنیا هست که قراردادش روشن نباشد. چرا در ایران این کار را نمی کنیم و همه را دزد می سازیم. مثلا سید جلال حسینی فلان رنج قیمت را دارد. ولی وقتی این سقف نیست ، مشکلات ایجاد می شوند. اسمش را می گذاری یک سقف که این مشکلات را به بار می آورد. من ریز قرارداد همه بازیکنانم را حاضرم منتشر کنم. اگر نگویند خلاف نکنی ، حاضرم منتشر کنم. همه می گیند اگر این کار را بکنی به جرم راست گفتن ، ذبح ات می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین