کد خبر: ۱۶۱۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷

خبرگزاری دولت: ارزانی به گوشت رسید!!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران كشور گفت: در روزهای اخیر قیمت هر كیلوگرم گوشت قرمز حدود دو تا دو هزار و 500 تومان در مقابل دامداری ها كاهش یافت.

'سعید سلطانی سروستانی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: هم اكنون قیمت لاشه گوسفندی هر كیلو گرم 16هزارتومان و لاشه گوشت گوساله هر كیلو گرم 13 هزار تومان در محل دامداری ها به فروش می رسد.

وی اظهارداشت: كاهش قیمت درحالی مشاهده می شود كه قیمت لاشه گوسفندی در ماه گذشته حدود 19 هزار تومان و قیمت لاشه گوساله حدود 15 هزارو 500 تومان بوده است.

وی، دلیل كاهش قیمت گوشت قرمز درروزهای گذشته را واردات دانست و تصریح كرد: هم اكنون میزان قابل توجهی گوشت قرمز از مرزهای غربی و شرقی وارد می شود كه این میزان واردات می تواند بر كاهش قیمت این محصول تاثیر به سزایی داشته باشد.

به گزارش ایرنا،سلطانی افزود: هزینه های تمام شده تولید گوشت قرمز بیش از قیمت عرضه این محصول در محل دامداری ها است اما كماكان این محصول به دلیل وجود دلالان در بازار مصرف با قیمت ماه های گذشته عرضه می شود و كاهش چندانی نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
به این میگن توسعۀ زیر بنایی.....؟؟؟؟؟ واردات بیشتر قیمتها یک سر سوزن کمتر ؟؟؟!!!!!!!!!برای تولید داخل هم یک فاتحه؟؟؟؟!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
بعله. اصن به خاطره وارداته واقعن سیاست های پیشگیرانه ی دولت تاثیر داشتند نه شیوع تب کریمه کونگو!!! کاملن مشخصه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
قیمت این بد بختم(گوشت قرمز رو میگم) از تب کریمه کنگو به این وضع افتاده نه تلاش های دولت و....!!!!!!!!! خداوند یکتا یار و یاور آنهایی باد که در سخت ترین و سهل ترین روزها به یاد مردمند...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین