کد خبر: ۱۶۱۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹

توصیه مقام معظم رهبری به عمو پورنگ

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چهره و صدای فرزاد جمشیدی خواه ناخواه با سحرهای ماه مبارک رمضان عجین شده است. این مجری خوش ذوق که استاد به تمتم معنای استفاده از واژگان است این روزها سخت مشغول آماد کردن خود برای اجرای ماه مبارک رمضان امسال است. اما شاید شنیدن زیباترین خاطره ی این مجری برنامه های دینی تلویزیون خالی از لطف نباشد.

جمشیدی زیباترین خاطره دوران زندگی اش را خاطره دیدار بارهبر فرزانه انقلاب می داند آن جا که وی و جمعی از هنرمندان پس از سفر معنوی حج به خدمت معظم له رسیدند . مجری برنامه یاد خدا این دیدار را چنین روایت می کند:

اوایل اسفند سال 85 که از حج آمدیم گفتند توفیق زیارت مقام معظم رهبری قسمت ماشده است. فکر می کنم 10،11 نفر بودیم که به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم. در واقع دیدار خصوصی بود و مثل تمامی برنامه های رهبری تصاویرش ضبط شد. در آن دیدار بری از هنرمندان کشورمان هم بودند که با هم به حج مشرف شده بودیم، مثل کمال تبریزی، سیروس الوند،حسن پور شیرازی و چند تن از مجریان تلویزیون از جمله داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) . اصلا باورم نمی شد. آقا چقدر حرف های تخصصی در مورد اجرا به او گفتند.

به گزارش صراط،ایشان فرمودند من از طریق نوه هایم برنامه شما را پیگیری می کنم و گاهی اوقات ارزش، نفوذ و تاثیر حرفی که شما به عنوان مجری تلویزیون برای کودکان می زنید از سخن یک روحانی بیشتر است. این عین کلام آقا بود، ایشان با هریک از هنرمندان درمورد هنرشان صحبت کردند. دیدار بسیار خوبی بود . من هم پندهای بسیار گرفتم ، مضاف بر اینکه آقا هدیه بسیار زیبایی هم به من دادند. ایشان فرمودند چه کسی متن ها را برایت می نویسد؟ گفتم خودم. ایشان دست شان را در جیب قبایشان بردند و خودکاری را که با آن می نوشتند به من دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
6
خوش به حالتان کاش روزی من هم توفیق دیدارشان را داشته باشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
5
واقعا خوش به حالتون كه توفيق اين زيارت نصيبتون شده ايشالا ما هم بتونيم زيارتشون كنيم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
1
4
سلام به مجری خوب برنامه کودک عموپورنگ خوشا بحال کسانیکه قلب نازنین ولایت خودشان را شاد می کنند صد در صد اینان لیاقت ان را دارند که یاران صاحب امر ما مهدی عج فرزند فاطمه س باشند.....
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
1
4
نوکر ولایت و آقا و همه عاشقان ولایت هم هستیم.
واقعا خوش به حالتون.
خدایا رهبر محبوبمان را در سایه ی لطف خود نگه دار.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین