کد خبر: ۱۶۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸

سرقت بی‌ام و درفرخزاد،دستگیری درورامین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ سرهنگ سید نعمت الله طباطبایی گفت: عصر روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو در راستای اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشتزنی در جاده ورامین بودند که به راننده یک دستگاه خودروی سواری بی‌ام و مشکوک شده و برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس متواری شد لذا ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند که خودرو سرقتی است که بر اساس آن عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و راننده که از خودرو پیاده و قصد فرار داشت را در نیزار‌ها دستگیر کنند.

طباطبایی افزود: در بازرسی از خودرو متهم که حمید رضا نام داشت یک قبضه کلت کمری کشف شد. در بازجویی از متهم او عنوان کرد که شب گذشته به همراه دوستم که محمد رضا نام دارد به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت به فرحزاد رفتیم و در حال پرسه زدن بودیم که متوجه خودروی بی‌ام و شدیم.

سرکلان‌تر نهم ادامه داد: محمد که یک قبضه سلاح کمری همراهش بود با تهدید راننده از او خواست تا از خودرو پیاده شود و به محض پیاده شدن راکب موتورسیکلت را‌‌ رها کرده و پشت فرمان نشست و چون نمی‌توانست ماشین را حرکت دهد از من خواست تا پشت فرمان بنشینم وخودرو را به پارکینگی که در نزدیکی محل بود انتقال دهم.

وی در ادامه به گفت: این متهم در ادامه توضیحات خود بیان داشت که امروز قرار بود خودرو را از پارکینگ برداشته و به دنبال محمد برود تا آن را قطعه قطعه کرده و بفروش برسانند که دستگیر شده است.

به گزارش فارس،سرکلان‌تر نهم پلیس پایتخت در پایان تصریح کرد: ضمن اینکه تلاش پلیس برای دستگیری دیگر متهم فراری ادامه دارد، پرونده در این رابطه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی‌تر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین