کد خبر: ۱۶۱۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۳

حجاب تنها مختص زنان است؟!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام داوود واحدی عصر سه‌شنبه در همایش عفاف و حجاب در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در سوره احزاب خداوند خطاب به پیامبر (ص) می‌فرماید که زنان و دخترانت و زنان مومنان را به رعایت حجاب امر کن تا میان آن‌ها و زنان فاسد تفاوتی باشد و آن‌ها از سوی مردان هرزه مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.

وی اضافه کرد: حجاب و عفاف دارای دو معنای متفاوت ولی مرتبط با هم است طوری که حجاب امر ظاهری و عفاف یک امر روحی است که انسان نفس خود را از پیروی هوا و هوس باز می‌دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این ائین اظهار داشت: با تاکید مقام معظم رهبری و تصویب شورای عالی فرهنگی موضوع حجاب و عفاف بیش از پیش در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گرفت.

دکترغلامرضا حیدری با اشاره به تلاش غربی‌ها برای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، افزود: در برهه کنونی هشدار سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب را در مورد تهاجم فرهنگی بهتر و بیشتر درک می‌کنیم.

به گزارش مهر،وی خواستار توجه ویژه به موضوع عفاف و حجاب شد و ادامه داد: با رعایت موازین شرعی و قانونی در محیط آموزشی می‌توان بر غنای علمی چنین محیط‌هایی اضافه کرد.

دکتر سید حسن معینی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز گفت: تبلیغ برای حجاب و عفاف وظیفهٔ مردم جامعه و دستگاه‌های اجرایی است و با سپردن این امر مهم به چند ارگان خاص نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
به جان خودم راستی راستی انگار به واژه حجاب حساس شدم . تو هر سایتی . مجله ای یا مقاله اسم حجاب باشه من باید تا ته اون مطلب رو بخونم ؟
...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین