کد خبر: ۱۶۲۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱

مجلس از وضعیت اقتصادی گزارش می دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تهیه گزارش کارشناسی این کمیسیون درخصوص وضعیت اقتصادی کشور و نهایی شدن آن تا پایان هفته خبر داد.

ارسلان فتحی پور با اعلام این خبر اظهارداشت: کمیسیون اقتصادی با توجه به شرایط اقتصادی کشور گزارش جامع و کارشناسی با استفاده از نظرات کارشناسانه مراکز متعدد اقتصادی تهیه کرده است.

وی افزود: این گزارش تا پایان هفته جاری نهایی می شود و علاوه بر تقدیم به هئیت رئیسه مجلس به دفتر مقام معظم رهبری نیز ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: همه مباحث مربوط به اقتصاد کشور در این گزارش لحاظ شده که از جمله آن میزان اثرگذاری تحریم ها و مسئله گرانی و دغدغه های مردمی است.

به گزارش مهر،فتحی پور خاطرنشان کرد: در گزارش مذکور راهکارها برای برون رفت از مشکلات موجود ، کاستی ها و بی تدبیری ها و هم چنین راههای دور زدن تحریم ها ارائه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
India
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
والا من از شاخص و بورس و ارز و غیره سر در نمیارم اگه واقعا پیشرفت اقتصادی هست همونطور که در اخبار صدا و سیما همش دارن میگن چرا من احساس نمیکنم و داره کمرم زیر انواع فشارهای اقتصادی و استرس ناشی از تبعات روانی ان روی خانوادم خرد میشه به نظر من مهمترین شاخص اقتصادی زندگی روزمره و ملموس و سفره غذا مردم و امیدشون به اینده است نه چیز دیگه.فقط دعا دعا میکنم خودم یا بچه هام بیمار نشن چون بدون بیمه و حمایتی نمیدونم چکار کنم و هر کسی هم که اطراف خودم میبینم همینطوره گرچه میدونم عده معدودی هستن انقدر دارن که یا حرفام براشون بی اهمیت ه یا اصلا نمیخان بشنون و یا این واقعیت وحشتناک زندگیمو درک نمیکنن .... بابا واقعا ما ضعیف هستیم داریم میشکنیم باز چند سال پیش قابل تحمل تر بود.خدا کمکمون کنه. افتاب عزیز سپاس منتشر کن شاید ی کم اروم بشم که حرفامو کسی شنیده.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین