کد خبر: ۱۶۲۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰

رقابت دو رئیس‌جمهور در سینما+عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این بازیگر مجموعه فیلم «بتمن» هفته قبل قرارداد بازی در فیلم دلهره‌آور «آنتون فوکوا» را - که قصه‌اش در کاخ سفید اتفاق می‌افتد- امضا کرد.

فیلم‌نامه «الیمپوس سقوط کرده است» را فیلم‌نامه‌نویسان جوان و تازه وارد دنیای سینما - کریگتن راتنبرگر و کا‌ترین بندیکت - نوشته‌اند.

قصه این فیلم درباره یک مامور سابق ضدجاسوسی (با بازی ژرارد باتلر) است که به صورت تنها امید رئیس‌جمهور آمریکا در می‌آید.

زمانی که کاخ سفید در اختیار گروهی از تروریست‌ها در می‌آید و کسی توانایی انجام هیچ کاری را ندارد، این مامور به کمک رئیس جمهور می‌آید.

«الیمپوس سقوط کرده است» یکی از دو فیلم جدید صنعت سینمای هالیوود است که قصه آن در داخل کاخ سفید آمریکا اتفاق می‌افتد.

رقیب این فیلم «سقوط کاخ سفید» است که توسط رولند آمریچ کارگردانی می‌شود و «مورگان فریمن» بازیگر سیاه پوست سینما در آن نقش رئیس‌جمهور آمریکا ظاهر می‌شود.

در قصه این فیلم هم کاخ سفید و رئیس‌جمهور ساکن آن، مورد حمله تروریست‌ها قرار می‌گیرند و یک مامور ضدجاسوسی به یاری او می‌آید.

منتقدان سینمایی از هر دو فیلم به عنوان کارهایی اکشن و دلهره‌آور یاد می‌کنند که یادآور مجموعه فیلم «جان سخت» بروس ویلیس است که قصه آن در کاخ سفید رخ می‌دهد.

هر دو فیلم سخت در تلاش هستند تا زود‌تر از دیگری جلوی دوربین بروند، اما هنوز تولید هیچ یک از آن دو شروع نشده است.

تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند فیلم رولند آمریچ زود‌تر از فیلم فوکوا جلوی دوربین خواهد رفت و به این ترتیب، زود‌تر از آن هم اکران عمومی خواهد شد.

تهیه‌کنندگان هر دو فیلم گفته‌اند آن‌ها را برای نمایش عمومی در ایام تابستان آینده آماده خواهند کرد.

به گزارش فارس،در حالی که رئیس جمهور «سقوط کاخ سفید» - مورگان فریمن - از بازیگران درجه یک سینماست، رئیس جمهور فیلم رقیب - آرون اکهارت - شهرت خیلی زیادی در بین تماشاگران سینما ندارد.

به دلیل همین انتخاب است که اهل فن می‌‌گویند اهمیت نقش رئیس جمهور در «الیمپوس سقوط کرده است» کمتر از نقش رئیس جمهور فیلم رقیب است. {$old_album_162211}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین