کد خبر: ۱۶۲۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو برگزار شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرش قرمز مسکو میزبان ستاره ها ی پرده نقره ای و 17 فیلم بین المللی بود. جشنواره بین المللی فیلم مسکو که روز 30 ژوئن به کار خود پایان داد، از تیم برتون کارگردان آمریکایی تجلیل کرد.

به گزارش آفتاب به نقل از یورونیوز، کاترین دو نو هنرپیشه فرانسوی برنده جایزه “یک عمر خدمات ممتاز” جشنواره شد. کاترین دونوو با بیش از شش دهه بازیگری، بازی در بیش از صد فیلم و جوایز بی شمار به یورونیوز گفت:“هر وقت جایزه ای به من اهدا می شود، فکر نمی کنم یکی دیگر به کلکسیونم اضافه شده. همیش احساس افتخار می کنم.”

فیلم جانک هارتز به کارگردانی تینش کریشنان برنده جایزه بهترین فیلم، سنت جرج طلایی شد.

این نخستین فیلم داستانی این کارگردان انگلیسی است. فیلم داستان زندگی فرانک سرباز سابق که حالا الکلی و دچار اختلال تنش زای پس از جنگ است را روایت می کند. اما آشنایی با یک دختر نوجوان فراری از خانه زندگی اش را تغییر میدهد و البته شروع ماجرا ها نیز هست.

ادی مارشان در نقش فرانک، برنده جایزه بهترین بازیگر شد.

جایزه سنت جرج نقره ای به کارگردان شناخته شده روس آندری پروشکین اهدا شد . فیلم پروشکین یک فیلم تاریخی در باره هجوم مغول ها و تاتارها در قرن چهاردهم به روسیه است.

جایزه ویژه هیات داوران نصیب کنیا مارکز کارگردان مکزیکی شد.

الکساندر شوشکا خبرنگار یورنیوز در محل جشنواره با ارسال تصاویر می گوید:“جشنواره بین المللی فیلم مسکو به پایان رسید و برندگان جوایز را دریافت کردند. اگر چه فرش قرمز حالا خالی است ، ولی تدارکات سی و پنجمین فستیوال از هم اکنون شروع شده است.”
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین