کد خبر: ۱۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳

حاجی‌زاده: حمله اسرائیل به ایران منجر به محو شدن این رژیم می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت: آنها جرأت این کار را ندارند، اگر رژیم صهیونیستی بخواهد این خطای بزرگ و فاحش را انجام دهد قطعا نابود خواهد شد و موشک های ما آنها را از روی کره زمین محو خواهند کرد. 

به گزارش مهر، سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون چندین جنگ از سوی رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و آنها حمله های غافلگیرانه ای به آفریقا، سوریه و چندین بار تجاوز به لبنان را داشته اند.

وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی اگر توانایی حمله داشته باشد درنگ نخواهد کرد.

سردار حاجی زاده اظهار داشت: اساسا رژیم صهیونیستی در حدی نیست که بخواهد با ایران درگیر جنگ شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه حزب الله لبنان یک مجموعه و گروه چریکی است که قابل مقایسه با کشور ایران به عنوان یک حکومت بزرگ نیست، توانست رژیم صهیونیستی را شکست دهد. پس چطور ممکن است این رژیم کوچک بتواند به ایران حمله کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد حمله ای به ایران داشته باشد، حتما با همکاری آمریکایی ها است و با توجه به پادگان های وسیع و پرتعداد آمریکا زیر برد موشک‌هاو سلاح های تهاجمی کشورمان قطعا آمریکایی ها زیربار این کار نخواهند رفت.

سردار حاجی زاده اظهار داشت: چنانچه مسئولین آمریکایی بارها این موضوع را رسما اعلام کرده اند و به رژیم صهیونیستی تذکر داده اند که سربازان ما زیر برد سلاح های ایران است و شما این حرکت را انجام ندهید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت: آنها جرأت این کار را ندارند، اگر رژیم صهیونیستی بخواهد این خطای بزرگ و فاحش را انجام دهد قطعا نابود خواهد شد و موشک های ما آنها را از روی کره زمین محو خواهند کرد و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت سوریه و دخالت کشورهای بیگانه گفت: با اعزام تروریست و سلاح به سوریه مشکل این کشور حل نخواهد شد و ناامنی‌ها قطعا به کشورهای دیگر نیز سرایت می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
سلام ودرود خدا وپيامبرواهل بيت گراميش بر ... فرماندهان شجاع سپاه پاسداران انقلاب إسلامي وارتش جان بركف ايران إسلامي باد ودرود بر سردارسرفراز حاجي زاده عزيز ، به وحدانيت خدا سوگند كه يهوديان صهيونيست زباني جز زور نميفهمند ! وترسوتر وجان دوست تر از يهود در عالم پيدا نميشود ! فراموش نكرده ايم كه در جنگ با مصرو سوريه خلبانان إسرائيلي را با زنجير به صندليهايشان بسته بودند تا مبادا هواپيماي جنگي را ترك كنند (سيستم پرش با چتر نجات را هم از كار انداخته بودند !؛)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
0
0
به نام خدا ، برکتی که ما ملت ایران داریم ، خیلی قوی تر از هر بمبی می باشد . و آن آخرین کتاب خداوند ، قرآن بزرگ است که در بر ابر هر بمبی ، توفنده تر و کارسازتراست .
چون پیام صلح ، عشق و دوستی و انسانیت را دارد . ما مردم به همراه نظام ، هرگز نمی توانیم ، با توجه به پیام قرآن ، جنگ طلب و جنگ افروز باشیم و این را باید در گفتار و عملمان ، به مردم دنیا ثابت کنیم . و همینطور هم اجازه جنگ افروزی و تجاوز را به هیچ کشوری نمی دهیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین