پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۱۶۲۴۳۲
۱۱:۱۹
۱۳۹۱/۰۴/۱۲

اعتصاب به خاطر ایرانیان اعدام شده درعربستان

۱۱:۱۹
۱۳۹۱/۰۴/۱۲
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که زندانیان زندان "دمام" یعنی همان زندانی که طی دو ماه گذشته 18 تن از هموطنان ایرانی مان در آن اعدام شدند، دست به اعتصاب عمومی زده اند.

گفته می شود همه زندانیان این زندان بدلیل وضعیت نامناسب زندان، به طور دسته جمعی دست به اعتصاب غذایی زده اند و خواستار آزادی فوری و یا حداقل محاکمه عادلانه جهت تعیین سرنوشت خود شده اند.

به گزارش شیعه آنلاین،قابل ذکر است به رغم اعدام 18 ایرانی در زندان "دمام" سعودی در دو نوبت جداگانه 8 نفره و 10 نفره، اما تا به امروز وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نتوانسته برای تحویل گرفتن جسد آنان و یا آزادی دیگر زندانیان باقی مانده در این زندان، گامی مثبت بردارد.
Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Canada
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
دنیا بازخورد رفتار ماست . چرا آینه میشکنی؟ ....
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
مرگ بر آل سعود و مسئولانی که مخالف خط امام و رهبری بوده و به مردم خیانت می کنند
Answer