کد خبر: ۱۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

استیلی جانشین دایی می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چند روز پيش علي دايي از سرمربيگري راه‌آهن انصراف داد تا مسوولان اين باشگاه دنبال جذب سرمربي جديد باشند البته انصاري‌فرد خيلي تلاش كرد تا نظر علي دايي را تغيير دهد اما در اين كار موفق نبود تا ادامه همكاري شهريار با راه‌آهن منتفي شود.

بعد از رسمي شدن قطع همكاري با علي دايي، مسوولان راه‌آهن سراغ گزينه‌هاي جديد خود رفتند. ابتدا صحبت از مهدي تارتار، پرويز مظلومي و صمد مرفاوي به ميان آمد اما اين گزينه‌ها تنها در روزنامه‌ها به عنوان سرمربي احتمالي راه‌آهن معرفي شدند.

از اكباتان خبر مي‌رسد گزينه اصلي سرمربيگري راه‌آهن كسي نيست جز حميد استيلي سرمربي سابق پرسپوليس كه اين روزها در تركيه به سر مي‌برد و از راه دور مذاكرات موفقيت‌آميزي با مسوولان راه‌آهن انجام داده. استيلي كه زمان مديريت محمدحسن انصاري‌فرد در پرسپوليس مربي اين تيم بود حالا و در صورت توافق نهايي مي‌تواند يك‌بار ديگر همكاري با مديرعامل راه‌آهن را تجربه كند.

نكته جالب اينكه حميد استيلي قرار است دوباره جانشين علي دايي شود. فصل گذشته در پرسپوليس با جار و جنجال‌هاي فراوان، حميد استيلي جانشين دايي شد تا روي نيمكت سرخ‌ها بنشيند. حالا و با جدايي علي دايي از راه‌آهن، حميد استيلي به توافق با اين تيم نزديك شده و به نظر مي‌رسد بلافاصله پس از بازگشت از تركيه سكان هدايت اين تيم تهراني را به‌دست خواهد گرفت.

بعد از جدايي استيلي از پرسپوليس كمتر مديري را مي‌شد پيدا كرد كه به اين مربي جوان اعتماد كند اما حالا انصاري‌فرد اين موضع را پيش‌گرفته و قصد دارد روزهاي خوبي را كنار استيلي در باشگاه راه‌آهن رقم بزند.

راه‌آهن در حالي قرار است طي امروز و فردا با استيلي به توافق برسد و او را به عنوان سرمربي معرفي كند كه تنها دو هفته تا آغاز رقابت‌هاي ليگ دوازدهم باقي مانده! در اين بين مسوولان راه‌آهن كه سال گذشته قراردادهايي دوساله با بازيكنان بستند مشكلي از بابت تشكيل تيمي قدرتمند ندارند.

اكثر قريب به اتفاق بازيكنان راه‌آهن در تركيب اين تيم مي‌مانند و به نظر مي‌رسد تنها چند بازيكن مثل داود حقي، مجتبي زارعي و عليرضا واحدي‌نيكبخت به تركيب اين تيم اضافه خواهند شد.

به گزارش رجانیوز،بايد منتظر ماند و ديد آيا حميد استيلي در صورت توافق با مسوولان راه‌آهن مي‌تواند روزهاي موفقي را در اين تيم تهراني سپري كند يا اتفاقات دوران حضور او روي نيمكت پرسپوليس تكرار مي‌شود؟ پاسخ اين سوال تا چند هفته ديگر مشخص خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
0
0
با ارزوی موفقیت حمید استیلی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین