کد خبر: ۱۶۲۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۸

بالاترين دستمزد هاليوود از آن كيست؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «تام كروز» عنوان پردرآمدترين بازيگر هاليوودي را كسب كرد.

نشريه اقتصادي «فوربس» در رده‌بندي اخير خود «تام كروز» ـ بازيگر سرشناس سينما ـ را با 75 ميليون دلار درآمد در سال گذشته ميلادي پردرآمدترين هنرپيشه هاليوودي معرفي كرد.

بازيگر «ماموريت غيرممكن» با صدرنشيني در اين فهرست،‌ لئوناردو دي‌كاپريو ـ هنرپيشه فيلم‌هاي «تايتانيك» و «سرآغاز» ـ را شكست داد. درآمد دي كاپريو 37 ميليون دلار برآورده شده است.

ميزان درآمد اين بازيگران از مي 2011 تا مي سال جاري ميلادي محسوب شده است.

«فوربس» در فهرست خود «آدام سندلر» را با درآمدي برابر درآمد دي‌كاپريو در رتبه سوم نشاند و پس از او «دواين جانسون» و «بن استيلر» رتبه‌هاي چهارم و پنجم را كسب كردند.

به گزارش هاليوود ريپورتر‌، «ساشا بارون كوهن» با درآمدي 30 ميليون دلاري در مقام ششم نشست و پس از او «جاني دپ» بازيگر معروف فيلم‌هايي چون «دزدان دريايي كارائيب» و «شكلات» هفتمين هنرپيشه پردرآمد سينماي آمريكا شناخته شد.

رتبه‌هاي هشتم، نهم و دهم به ترتيب نصيب «ويل اسميت»، «مارك ولبرگ» و «تايلر لاتنر» شد كه هر سه از برجسته‌ترين فعالان عرصه سينما محسوب مي‌شوند.

به گزارش ایسنا،«رابرت پتينسون » ـ ستاره جوان فيلم‌هاي «گرگ و ميش» ـ نيز با درآمدي 26 ميليون و 500 هزار دلاري رتبه يازدهم فهرست پردرآمدترين بازيگران هاليوود را از آن خود كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین