کد خبر: ۱۶۲۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹

یارانه نقدی تیرماه امشب واریز می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قرار است یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی به ازای هر نفر ساعت 24 امروز شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. بیش از 74 میلیون ایرانی یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی - فاز اول هدفمندی یارانه‌ها- را دریافت می‌کنند.

به گزارش مهر،در همین حال، اخیرا حدود 70 میلیون ایرانی یارانه نقدی 28 هزار تومانی نان که برای مدت نه ماه است، دریافت کرده‌اند. البته این یارانه برای حدود 4 میلیون نفر از اقشار مرفه - به تعبیر دولت- واریز نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
با سلام خانواده پنج نفره ای که فقط یکنفر سرپرست در ایران زندگی میکند و چهار نفر افراد تحت تکفل مقیم خارج از کشور هستند و سالیان سال است که به ایران نیامده اند . پس چرا این شخص بابت پنج نفر یارانه دارد میگیرد و هیچکس هم او را کنترل نمیکند واقعا که اینطوری حق بقیه ضایع میشود خدا کند که از سیستم های مربوط کنترل دقیق انجام شود و حذف این افراد از امور خارجه و اداره امار و .......... مشخص گردد تا واقعا افراد نیازمند جامعه بتوانند یارانه بیشتری بگیرند . به امید پیگیری کامل .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
با سلام.به تعبیر دولت محترم بنده هم از اون قشر مرفه هستم که با انکه انصراف ندادم بازهم قطع کرد.به ارواح پاک شهیدان قسم من در یک خونه که نه لونه ی 30 متری ان هم اجاره شب و روز میکنم با خانمم در یک شرکت خصوصی با حداقل حقوق کار میکنیم البته با این اوضاع اقتصادی مملکتمان ...... حالا دولت محترم بفرمایند به کدام تمکین مالی بنده را مرفه شمرده اند. بعد از هشت سال بیکاری کار در یک شرکت خارجی کجاش مرفه است ایا کسی هست بیاد از نزدیک اوضاع زندگی بنده را مشاهده کند؟ به هر ارگانی که رفتم فرمودند به ما مربوط نیست. خومونیم دولت دهم هر نفرش خودش یک دولت خودمختار است.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
ما مرفه نیستیم کسی مرفه است که ساخت و ساز میکند و 28000تومان را هم گرفته و به ریش دیگران هم میخنده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین