کد خبر: ۱۶۳۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۴

محمدرضا گلزار و رضا صادقی روی پرده سینماها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الهام نداف: اکران دوم تابستان 91 با روی پرده رفتن چهار فیلم آغاز می‌شود. فیلم‌هایی که بخش قابل توجهی از اکران آن‌ها با ماه مبارک رمضان تداخل پیدا می‌کند.

شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه چهار فیلم را به عنوان جایگزین‌ فیلم‌های فعلی روی پرده معرفی کرد. «همه چی آرومه» به کارگردانی مططفی منصوریان قرار است از 21 تیرماه یعنی چهارشنبه روی پرده سینماها برود. این فیلم در گروه سینمایی قدس جایگزین فیلم پرحاشیه «پس کوچه‌های شمرون» می‌شود. فیلمی که نتوانست فروش قابل توجهی در گیشه سینماها داشته باشد و بالاخره بعد از 28 روز اکران در 15 سینما باید از روی پرده پایین بیاید. این فیلم تا روز یکشنبه 18 تیر توانست 130 میلیون و 200 هزار تومان در تهران فروش کند و در یک روز باقی مانده امید چندانی برای تغییرات قابل توجه در این آمار ندارد.

اما فیلم « راه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده نیز قرار است از روز چهارشنبه جایگزین «آزمایشگاه» حمید امجد شود. اولین تجربه سینمایی امجد بعد از 33 روز نمایش در 20 سینما توانست در تهران 257 میلیون و 400 هزار تومان فروش کند.

«تو، من» محمد بانکی نیز با وجود بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست می تواند به عنوان یکی از امیدهای اکران دوم تابستان باشد. این فیلم به جای «شور شیرین» در گروه آزادی روی پرده می‌رود.

اما چهارمین فیلم که هنوز زمان اکران آن مشخص نیست، «بی خداحافظی» احمد امینی است. این فیلم با توجه به داستانی که دارد ممکن است در گیشه مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد. امینی باید منتظر پایین آمدن کف فروش فیلم «خوابم می‌آد» باشد تا بتواند «بی خداحافظی» را در گروه آفریقا روی پرده ببرد.

خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین