کد خبر: ۱۶۳۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴

جزئیات پخش رقابتهای المپیک از تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اصغر پورمحمدی گفت: هدف ما پوشش کامل این مسابقات است و در شبکه‌های مختلف سیما این رویداد بزرگ را به تصویر می‌کشیم.

شبکه ۳ رقابت ایرانی‌ها را به تصویر می‌کشد
وی ادامه داد: شبکه ۳ مسابقات ورزشکاران ایران را به تصویر خواهد کشید و دیگر رویدادهای المپیک از دیگر شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

شبکه ورزش ۲۰ ساعت پخش در هر شبانه روز دارد
پور محمدی ادامه داد: شبکه ورزش با ۲۰ ساعت پخش در شبانه روز بالا‌ترین پوشش را خواهد داشت و کل رویدادهای المپیک منهای ورزش‌هایی که از لحاظ پوششی مشکل دارد پخش کامل خواهد شد.

اولویت اخبار با شبکه ۳ است
وی افزود: اولویت اخبار از شبکه سوم سیما می‌باشد وسایر شبکه‌ها نیز با ویژه برنامه‌های مختلف از المپیک این مسابقات را برای مخاطبان پخش خواهیم کرد.

وی گفت: رویدادهای المپیک از ساعت ۶ بامداد آغاز خواهد شد و تا پایان روز و ساعاتی از شب برای مخاطبان پخش می‌شود.

۲ استودیو در لندن آماده آغاز المپیک هستند
پور محمدی خاطرنشان کرد: تمامی مراحل هماهنگی آماده شده است و گروه‌های اعزامی صدا و سیما در ۴ مرحله به محل بازی‌ها خواهند رفت و یک تیم ۲۵ نفره که حدود ۷ نفر هم در لندن به آن‌ها اضافه می‌شوند در ۲ استودیو پخش مسابقات را به عهده می‌گیرند.

آرزوی ما موفقیت کاروان ایران است
پور محمدی در پایان یاداور شد: آرزوی مجموعه سیما برای کاروان المپیکی ایران موفقیت و کسب مدال است و در امر یاری رسانی به ورزشکاران از لحاظ رسانه‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

پارالمپیک برای میزبان اهمیتی ندارد
وی گفت: مسابقات پارالمپیک اگر چه برای میزبان از اهمیت بالائی برخوردار نیست اما برای ما به دلیل کسب مدال‌های بیشمار از اهمیت بالائی برخوردار است و رسانه ملی در این باره نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین