کد خبر: ۱۶۴۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶

جوانفکر:بسترسازان ترور من مشخصند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور رسانه ای رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع تهدیدش در مراجع قضایی در حال بررسی است، گفت: اگر یک نفر امنیت نداشته باشد، دیگران هم امنیت ندارند.

علی اکبر جوانفکر امروز سه شنبه در حاشیه نخستین کنفرانس بین المللی جنبش عدم تعهد گفت: عده ای به روزنامه ایران نامه تهدیدآمیز نوشتند و در مجاری ذیربط اطلاعات لازم صورت گرفته شده و به مقامات قضایی نیز اطلاع داده ایم.

وی افزود: کسانی که این بستر را ایجاد کرده اند کاملا مشخص است که چه افرادی هستند.

جوانفکر ضمن انتقاد از آنچه "یکسری رفتارهای خلاف قانون و شرع در جامعه" خواند، گفت: این رفتارها و بداخلاقی‌ها هیچ نسبتی با دین و اخلاقیات جامعه ما ندارد.

مشاور رسانه رئیس جمهور با اشاربه مصاحبه الله کرم در یکی از رسانه ها تصریح کرد: الله‌کرم در مصاحبه خود با یکی از رسانه‌ها اطرافیان رئیس جمهور را مرتد خواند چطور یک فردی به خودش جرأت می دهد در مورد یک عده ای حرفی بزند و درخواست صدور حکم ارتداد نیز بکند.

مدیرعامل خبرگزاری دولت با بیان اینکه این گونه اقدامات کاری غلط و محکوم است، گفت: این گونه اقدامات باید محکوم و در مراجع ذیربط رسیدگی شود.

وی افزود: اگر این گونه اقدامات به روال و رفتار طبیعی تبدیل شود، هر کس هر کاری که دلش بخواهد می کند و دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود که با چنین اتفاقی اعتماد مردم از جامعه سلب خواهد شد.

جوانفکر اهمیت را یک امر فراگیر و عمومی دانست و گفت: اگر قرار باشد یک نفر امنیت نداشته باشد، دیگران هم امنیت نخواهند داشت امنیت باید برای همه باشد و همه از آن برخوردار باشند.

به گزارش مهر،مدیرعامل خبرگزاری دولت خاطر نشان کرد: دستگاه های قضایی وظیفه رسیدگی به این موضوع را دارند و در حال رسیدگی نیز هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
خود کرده را تدبیر نیست . روزی علنی به هاشمی و خانواده اش تهمت و دروغ مبستید. این شتر در خانه خیلی ها خوابیده و خواهد خوابید ...........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین