کد خبر: ۱۶۴۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶

کشف‌ سوزن درساندویچ‌ خطوط‌ هوایی/عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شرکت هواپیمایی دلتا و پلیس آمریکا در حال انجام تحقیقات درباره سوزن‌هایی هستند که در ساندویچ‌های بوقلمون آماده سرو به مسافران پرواز آمستردام به آمریکا کشف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، شرکت خطوط هوایی "دلتا" و ماموران دفتر بازرسی فدرال "اف بی آی" مشغول بررسی علت کشف سوزن در ساندویچ های بوقلمونی هستند که در چهار پرواز از مبدا آمستردام به سوی آمریکا کشف شده اند؛ در این جریان یکی از مسافران آسیب دیده است.

"کریش بائور" رئیس شرکت هواپیمایی دلتا اعلام کرده است که آنچه به نظر سوزن های خیاطی به نظر می رسند در 5 ساندویچ کشف شده اند؛ یکی از مسافران پرواز آمستردام به شهر "میناپولیس" در ایالت "مینه سوتا" ی آمریکا نیز با خوردن این ساندویچ ها صدمه دیده ولی از درمان پزشکی ممانعت کرده است.

سایر سوزن ها نیز در دو پروازی که به مقصد "آتلانتا" و یک پروازی که به مقصد "سیاتل" صورت گرفته، یافت شده اند.

سازمان دفتر بازرسی فدرال نیز با صدور بیانیه ای مکتوب اعلام کرده که دفتر "اف بی آی" شرکت هواپیمایی آتلانتا تحقیقات جنایی درباره این پرونده را آغاز کرده است.

رئیس شرکت هواپیمایی "آتلانتا" اعلام کرده است که مسئولین پرواز این شرکت به محض کشف سوزن در ساندویچ ها، سرو این غذا به مسافران را متوقف کردند؛ خبر کشف این سوزن ها به سایر پروازهای این شرکت از مسیر آمستردام نیز رسید و در این پرواز نیز ساندویچ ها توسط شرکتی غذایی آماده شده بودند؛ بائور در ادامه گفت که یک سوزن دیگر در ساندویچ مسافر پرواز میناپولیس کشف شد.

شرکت هواپیمایی "دلتا" با صدور بیانیه ای مکتوب در این باره اعلام کرده است: دلتا این موضوع را بی نهایت جدی تلقی می کند و در حال حاضر مشغول همکاری با مقامات محلی و فدرالی و کسانی است که در حال تحقیق درباره این موضوع هستند؛ دلتا اقدامات فوری را در قبال مسئولان تدارک غذا در حین پرواز آمستردام عملی کرده است تا درباره سلامت و کیفیت غذایی که ما سرو میکنیم، اطمینان حاصل کند.

در ادامه این خبر آمده است که این ساندویچ ها در آشپزخانه شرکت غذایی " Gate Gourmet" تهیده شده و آماده سرو شدن بودند؛ سخنگوی این شرکت غذایی اعلام کرده است که این شرکت گزارشی درباره بروز موارد مشابه در سایر خطوط هواپیمایی که مشغول خدمت رسانی به آنها به خارج از آمستردام است، دریافت نکرده است؛ سخنگوی این شرکت غذایی گفته است که این شرکت هنوز نمی داند که این سوزن ها چطور وارد ساندویچ ها شده اند.

به گزارش فارس،شرکت " Gate Gourmet" با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما این موضوع را بسیار جدی می گیریم و تحقیقات کامل خود را آغاز کرده ایم؛ ما در حال تشدید روندهای سلامتی و امنیتی با هدف بروز مجدد این مورد هستیم. {$old_album_164190}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
0
چیزای بدتر از اینو بارها و بارها توی غذای سلف دانشگاه دیدم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین