کد خبر: ۱۶۴۲۷۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶
طرح ۶-۳-۳ و مشکلات حاجی‌بابایی

وزیر آموزش و پرورش استیضاح می‌شود؟

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:حاجی بابایی برای توضیح به مجلس می آید
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هنوز یک ماه از آخرین باری که حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش به بهارستان رفت، نگذشته است که از مجلس خبر می‌رسد آقای وزیر پس از تعطیلات مجلس باید مجددا سری به صحن سبزرنگ بزند البته این بار برای استیضاح نه ارائه گزارش عملکرد!

طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش یک بار دیگر هم در مهرماه ۱۳۸۹ و پس از برگزاری آزمون استخدامی معلمان مطرح شده بود. در آن زمان برخورد نامناسب با معلمان و عدم رعایت کرامت انسانی در توزیع معلمین در سراسر کشور، عدم ساماندهی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و تبعیض در اجرای آزمون جذب معلمان، مهم‌ترین دلایل استیضاح‌کنندگان حاجی‌بابایی بودند.

این بار هم البته موضوعی مرتبط با معلم‌ها قرار است پای وزیر را به مجلس باز کند. «موسی‌الرضا ثروتی»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از اقدام غیرقانونی وزیرآموزش و پرورش مبنی بر استخدام ۵ هزار معلم قرآن و ۱۵ هزار نیروی خدماتی خبر داده و گفته است: «نمایندگان به من قول داده‌اند که استیضاح را امضا می‌کنند و در این صورت وزیر آموزش و پرورش با رای بالایی استیضاح خواهد شد.»

او همچنین اعلام کرده: «صریحا می‌گویم این افراد با رابطه، پارتی‌بازی و چون از قوم و خویش‌های روسای آموزش و پرورش هستند استخدام شده‌اند. من با معاون منابع انسانی رئیس‌جمهور هم صحبت کردم و آن‌ها هم اطلاع نداشتند. جالب است وزیر در حالی این کار را انجام داده که قبلا با استخدام حق‌التدریس‌ها مخالف بود.»


طرح ۶-۳-۳ و مشکلات حاجی‌بابایی
اگرچه نظام آموزش و پرورش کشور در چند سال اخیر به تغییرات خلق‌الساعه و کارشناسی‌نشده عادت کرده اما طرح ۶-۳-۳ که قرار است از امسال اجرا شود بیش از دیگر این تغییرات نقد‌ها و نظر‌ها را متوجه خود کرده است.

تقریبا جز خود وزارت آموزش و پرورش کمتر کسی است که با اجرای این طرح موافق باشد. بر اساس طرح ۶-۳-۳ قرار است دوره ابتدایی ۶ ساله شود و مقطع اول راهنمایی حذف شود. همچنین دو دوره ۳ ساله راهنمایی و دبیرستان وجود داشته باشد. به گفته حاجی‌بابایی اجرای این طرح اولین گام در تحقق سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است.

این سند که آذرماه سال گذشته رونمایی شد قرار است «با الهام‌گیری از اسناد بالادستی و بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادین آن‌ها و توجه به اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، چشم‌انداز و اهداف تعلیم و تربیت در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی» را تبیین کند. این سند ۷ فصل دارد که در فصل ششم خود به بررسی راهکارهای عملی برای رسیدن به افق ۱۴۰۴ پرداخته است.

نگاهی اجمالی به ۲۳ راهکار ارائه شده در این سند نشان می‌دهد که وزارت آموزش و پرورش هنوز اقدامی جدی برای تحقق بخشیدن به این سند انجام نداده است. برای مثال بخش مهمی از این راهکار‌ها به ارائه محتوای درسی مناسب با فرهنگ اسلامی و استفاده از نیروی مبلغین و روحانیون در نظام آموزشی پرداخته است که خبری از اجرای آن تاکنون به گوش نرسیده است. همچنین بخشی از این سند به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین دانش-آموزان بازمی‌گردد که در این زمینه هم وزارت آموزش و پرورش به تشکیل شورای هماهنگی حجاب و عفاف بسنده کرده که این شورا هنوز خروجی مشخصی ارائه نکرده است.

از میان تمام راهکارهای ارائه شده در این سند وزیر بر تغییر نظام آموزشی اصرار دارد و نقدهای زیادی هم که در این زمینه متوجه او بوده نتوانسته آقای وزیر را از تصمیمش منصرف کند.

پیش از این جبار کوچکی‌نژاد، رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته بود که نظام ۶-۳-۳ با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تطبیق ندارد. او گفت: «در حالی مسئولان آموزشی از نظام جدید ۳-۳-۶ صحبت می‌کنند که این نظام در واقع ۴ دوره سه ساله است و برای اجرایی شدن، مشکلات فراوانی از جمله کمبود فضای آموزشی، نیروی انسانی و تغییر محتوای کتاب‌ها را همراه خود دارد.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین تاکید کرد: «البته از مسئولان آموزش و پرورش انتظار می‌رفت که برای تغییری این‌چنینی در نظام آموزشی، با مجلس شورای اسلامی همکاری داشته باشند و از طریق مجلس سند تحول بنیادین را به تصویب برسانند.»

اما فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که با «فردا» گفتگو می‌کرد، گفت: «۳ مشکل اساسی کمبود فضای آموزشی و تامین کادر و محتوای آموزشی در اجرای طرح ۶-۳-۳ وجود داشت که وزیر آموزش و پرورش گفته که آن‌ها را رفع کرده است و امیدواریم از فرصت تابستان استفاده کنند تا بتوانند این مشکلات را حل کنند.»

به گفته بشیری کتاب‌های ششم ابتدایی و دوم راهنمایی تاکنون تالیف شده است و آموزش و پرورش در حال تعلیم معلمان است. او افزود: «دوره‌هایی برای معلمین آموزش و پرورش گذاشته شده است که با جزئیات تغییرات و شیوه‌های تدریس آشنا شوند. ۶۰ تا ۷۰ درصد از آموزش‌ها هم انجام شده است و قرار است بقیه آموزش‌ها به شکل آموزش ضمن خدمت به معلمان ارائه شده است.» او در پایان تاکید کرد: «امیدواریم وزارت آموزش و پروررش از فرصت تابستان استفاده و مشکلاتش را رفع کند.»

البته هنوز خبری از تامین فضاهای آموزشی جدید برای سال ششم نیست و معلوم نیست دبستان‌هایی که برای ۵ کلاس ابتدایی طراحی شده‌اند دانش‌آموزان کلاس ششمی خود را کجا باید جا بدهند؟


استخدام یا کار معین؟

با وجود همه انتقادهایی که بر طرح ۶-۳-۳ وارد است اما آنچه خبر استیضاح وزیر را رسانه‌ای کرده است استخدام غیرقانونی ۵هزار معلم قرآن و ۱۵ هزار نیروی خدماتی توسط وزارت آموزش و پرورش است.

خبری که محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید درباره آن «غیررسمی» تحقیق کرده است. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به «فردا» گفت: «من در زمینه این خبر به صورت غیررسمی تحقیق کردم. استخدام به معنای این است که فرد حکم کارگزینی و ردیف استخدامی داشته باشد که اینطور نبوده است اما به‌صورت کار معین کارهایی شده است. که هفته آینده وزیر از وزیر می‌خواهیم به مجلس بیاید تا درباره این موضوع توضیح دهد.»

به گزارش فردا،او ادامه داد: «دولت مجاز است که برای کار معین نیرو بگیرد اما از وزیر می‌خواهیم که هفته آینده به مجلس بیاید و بگوید کار معین بوده است یا استخدام.» او همچنین درباره انتقادهایی که به نظام ۶-۳-۳ وارد است گفت: «هفته آینده کمیته آموزش و پرورش ۳ روز کاری خود را صرف رسیدگی به اولویت‌های آموزش و پرورش با تاکید بر سند تحول آموزش و پرورش می‌کند و قرار است در آنجا مشکلات این طرح بررسی و اعلام گردد.»

به نظر می‌رسد وزیر آموزش و پرورش در آستانه اجرای طرحی که می‌توان آن را مهم‌ترین تحول در نظام آموزش و پرورش در ۳۰ سال گذشته دانست، چندان حمایت مجلس را با خود همراه ندارد. باید منتظر ماند و دید که آیا حاجی‌بابایی این بار استیضاح می‌شود یا مثل بار قبل از فشار سئوالات نمایندگان رهایی می یابد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
1
1
هر چند که آقای بابایی قبلا منشاءخدماتی بود ولی در تغییر ساختار نظام بیراهه رفت و اشتبات تغییر نظام گذشته را بدتر تکرار کرد .
ایشان میتوانست با برسمیت شناختن دوره پیش دبستانی این بی نظمی در ساختار نظام آموزشی بوجود نیاوراد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
1
2
از اظهار نظرهای ایشان از جمله ارتباط دادن تعطیلی مدار س به کاهش جرم و جنایت که مصداق واقعی آن را به زندانها میتوان تعمیم داد و یا دستور اختصاص یک سوم فضای خالی شده راهنمایی ها به آموزش پیش دبستانی و نیز در تامین نیرو انسانی که هیچوقت درکوتاه مدت تمیتوان جبران کردبلکه نیاز به تحصیلات آکادمیک حداقل چهار سال مرتبط را دارد و بسیار از اظهارات شتابزده سایر مسئولین را میتوان اشاره کرد ..... طرح این گونه مطالب و رسانه ای کردن آن جامعه را آشفته و نا امید خواهد کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
1
آقای حاجی بابایی بااجرای بیمه ی طلایی فرهگیان مشکل درمانی فرهنگیان راحل نکردند.بلکه مشکلات دیگری نیز افزوده شد.امسال اکثرمراکزدرمانی قراردادخودرابابیمه طلایی تمدیدنکردند چون میگویندماهنوزازبیمه طلبکاریم وتاکنون بماریالی پرداخته نشده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
1
نماینده های مجلس را به همان سوگند شروع کارتان قسم میدهیم وزیر را استیضاح کنید. 8 هزار دانشجوی تربیت معلم ورودی 88 را بلاتکلیف گذلشته که در قانون به صراحت بیان شده نیروهای آموزش و پرورش باید از طریق مراکز تربیت معلم جذب شوند اما وزیر از استخدام این دانشجوهای روستازاده ای بی بضاعت که بهترین رتبه ها را در کنکور سراسری کسب کرده اند سرباز می زند. آنوقت هر ساله می بینیم که از نهضت سوادآموزی و پیام نور و دانشگاه آزاد و... نیروهای خود را جذب می کند.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعی از فارغ التحصیلان تربیت معلم اصفهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
2
خوب بود مجلس جایی آدرسی اعلام میکرد تا مردم تخلفات استخدامی را اعلام میکردند مثلا در استان گلستان شهر گرگان دوسوم نیروهای جذب شده از هم محلی ها وآشنایان مسئولین اداره کل آموزش وپرورش هستند که به صورت صوری ابتدا آنهارا شرکتی وسپس قراردادی جذب کردند یک بررسی کارشناسانه به راحتی این موضوع را تایید خواهد کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
1
آقای وزیر ما نیروهای شرکتی که در راه آموزش عمر وجوانی دادیم باکمتری حقوق که البته نمیشد اسمشو حقوق گذاشت بیرون کردید والان غیر قانونی استخدام می کنید خدا حق مارو میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
0
1
سلام
آقاي سحر خيز معاون وزير آموزش و پرورش چندي پيش از استخدام تمامي نيروهاي تربيت معلم ورودي سال 88 خبر داد و اين خبر بارها و بارها در بخش هاي مختلف خبري رسانه اي شد.
اما انگار بازي كردن با احساسات پدر و مادر هاي ما چيزي عادي براي خيلي هاست.
يكي از 8هزار دانشجويي بلا تكليف تربيت معلم ورودي 88 - غير معاف
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
4
2
به وزیر ما کاری نداشته باشید ما دوستش داریم وامیدواریم خدا کمکش کنه بتونه مشکلات را حل کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
1
1
به جاي استيضاح يه كمي هم به فكر بچه هايي باشيد كه قرار آموزش ببينند ....... دوستان زمان كم است و كار بسيار مشكل استخدام و بي كاري جا در آموزش وپرورش ندارد به فكر آينده ي دانش عقب مانده ي كودكانمان باشيم ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
1
2
وزير آموزش وپرورش در حق حداقل يكصد هزار نفر ظلم آشكار كرده است
حدود 25 هزار معلم شركتي
حدود 25 هزار همسران اين افراد
حدود 50 هزار پدر و مادر معلم شركتي
حدود 10 هزار فرزند معلم شركتي
به اين تعداد معلمان نهضت تربيت معلم و.. را نيز اضافه نماييد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
1
1
اقای وزیر دچار .... ایشان فکر می کنند با تغییر نظام به 336 یا تغییر متون درسی اموزش و پرورش متحول می شود در صورتی که اصل قانون اساسی در مورد تحصیل رایگان معطل مانده فضای اموزش تغییری نکرده بدتر از همه معلمان و دبیران دچار مشکلات زندگی و فاقد روحیه وتوان کاری میباشند که نمود بزرگ ان بد اخلاقی می باشد نشاطی دیده نمی شود میلیونها دانش اموز ترک تحصیل کرده اند و دیگر هیچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
0
1
کاش از وزیر بپرسند نیروهای نهضت که با5 سال سابقه و گذراندن 2 بار آزمون( ورودی نهضت و 3تیر) چرا هنوز استخدام قطعی نشدند و تابستان لغو قرارداد شدند؟؟؟؟ در حالیکه آزمون ... 88 عده ای بدون سابقه و با ...بلافاصله رسمی شدند..کجاست آن عدالتی که از آن دم می زنید>>>>...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
1
3
این مورد هم حتما جزء سوالات باشد که چرا به بقیه وزارتخانه ها احکام حقوقی جدید داده شد الا آموزش وپرورش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
1
2
من با 29 سال سابقه و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی هستم و معاون یکی از مدارس هستم در طول مدت خدمتم بی برنامه ترین و... ترین وزیری که در آموزش و پرو رش دیده ام ایشان هستند نامبرده به گونه ای ریشه آموزش و پرورش را .... که صدای آن ده سال دیگر در کشور بلند مسی شود ایشان بعد از مدت هفت ماه این چندر غاز افزایش حقوقی که قرار بوده اعمال کنند در هیچ کجای کشور اعمال نکرده تنها کاری که کرده دو دستی تمام دانشکده های فنی و حرفه ای و آموزشکده ها را به وزارت علوم داده اند و اگر یک اداره کلی در استان ها بخواهد یک جلسه ای در سالن یکی از مراکز یاد شده برگزار نماید باید اول پول به آن دانشکده بپردازد؟
و.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
2
0
دست وزیر درد نکنه
ایشان منشا خیر وبرکات بسیاری هم بوده اند
ولو اینکه در بعضی جا ها کوتاهی هم بوده مثلا بیمه ایران در پرداخت حق مراکز درمانی کوتاهی کرده به اسم وزیر محترم و دوست داشتنی ما می نویسند
در کل عملکرد ایشان قابل ستودنی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
2
0
دندسلام مسولین محترم خسته نباشید ما معلمین نهضت سواد اموزی بندر عباس با 5الی 8سال سابقه کار به صورت حق ا لتدریس و قراردادی اکثرا لیسانس وبالترو دارای همسر با یک الی دو فرزند خردسال در گرمای48درجه با بچه بغل دنبال بیسوادها در روستاهها وجاهایی که مردان هم جرات رفتن ندارند میرویم و بارها توسط اهالی تحقیر شده وحتی توسط جوانان به ما متلک هم گفته اند با وعده و کادو وخواهش والتماس کپی شناسنامه را از انها میگیریم انهم از صد کپی یکی بیسواد باشد وقتی به خانه بر میگردیم همسرانمان به ما توهین کرده اما دلخوش به اینده که استخدام شویم اما وزیر اموزش و پرورش خوشش از ما نمیاد ومیگوید بودجه نداریم اما پشت پرده دیپلمها را به عنوان مستخدم و دفتر دار استخدام کرده بدون اموزش و دوره میفرستند به عنوان معلم سر کلاسها که هیچی بلد نیستند مدرسه در بندر عباس و روستاهها داریم یکماه از سال گذشته هنوز معلم ندارند با این همه زحمت حقوق امزشیاران نهضت سواد اموزی ناحیه یک بندر عباس را حق التدریس حساب کردند در صورتی که قرارداد یکساله داشتیم وقتی میپرسیم میگویند اموزش و پرورش بودجه کم اورده ولی راهنماهها که راحت توی دفتر زیر کولر می نشینند را کامل پرداخت کردند یعنی با این همه گرانی اول مهر بجای اینکه سبد کالا بدهند 350000تومان از حقوق ما کم کردند و حقوق ما را سر موقع نمیدهند بعضی وقتها 2الی3ماه یک مرتبه انهم از سر و تهش میزنند بعضی از همکاران برای اینکه کمک خرجی داشته باشندکلاس فرد به فرد گرفته اند اما هنوز از سال گذشته پول نداده اند اول قرار بود برای هر بیسواد 350000تومان بدهند بعدا 35000تومان را برای عوامل اجرایی کم کردند بقیه را درصدی هر چند ما یکبار می ریزند به حساب مدیر مجتمع ها چون نظارتی در کار نیست میخواباند به حسابش هر وقت خدا به دلش داد ذره ذره میریزد به حساب ما امسال هم علاوه بر کلاس اموزش و پرورش باید یک کلاس نهضت هم داشته باشیم تا قراردادی شویم و زندگی ما با همسرانمان تبدیل به جهنم شده که خداوند از حق الناس نمیگذرد ما هم نمیگذریم وما تا رسیدن به حق و حقوق خود این نوشته ها و تومارها را به همه سایتها وهر جایی که صلاح باشد ایمیل میکنیم با وجود این همه معلم حق التدریس وزیر اموزش و پرورش نیروی پیمانی(قراردادکارمعین) گرفته چرا نمایندهها او را استیضاح نمی کنند به خدا خانواده در بندر عباس سراغ دارم امسال 12نفر به عنوان مستخدم و دفتر دار به کار گرفته شدند و همه انها را پس از یکسال دفتر داری ویا مستخدمی بدون دوره و اموزش میفرستند سر کلاس بخدا دانش اموز مقطع بالا داریم حروف الفبا را نمیشناسد وقتی میگوییم چرا مردودش نکرده اید میگویند رییسهای مدارس برای اینکه امار قبولی بالا برود مجبور میکنند همه را قبول کنیم اینده کشور ما در دست این دانش اموزان هست وقتی امتحان استخدامی میگذارند همه مطمن هستند قبلا دوستان و فامیل قبول شده اند چندین مرتبه دیده شده که عمدا سنواتها را کم میکنند خواهش میکنم وزیر اموزش و پرورش را استیضاح کنید والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
1
به نظر من دولت اقای احمدی نزاد مرحله دوم وسوم چهارم وپنجم وششم یارانه ها را نیز اعمال کرد شما را به خدا فکری به مردم متوسط وکارمندانی که فیش حقوقی انها کاف زندگی انهارا نمی دهد بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
0
1
سال گذشته حاجی بابایی تکریم مقام معلم ورسیدگی به وضع زندگی و معیشت معلم را مهمترین هدف سند تحول بنیادین عنوان کردند . و اما نتیجه : امسال معلمان افزایش حقوق نداشتند.معلمان ذارای کسر ساعت دوره راهنمایی که یکی دیگر از ابتکارات حاجی بابایی میباشد وسیله ای شده برای آزار و اذیت معلمان .بخشنامه میکنند معلمان توی دفتر ننشینند .روزهای تعطیل به مدرسه بیایند .پس از تعطیلی در مدرسه بمانند و رایگان کار کنند .توهین بشنوند.حق اعتراض به هیچ چیز را نداشته باشند و..... آقای وزیر هیچ پیشرفتی با شعارهای دروغین تحقق نیافته است.ساعات کار ما را به ما برگردانید نه تکریم شما را میخواهیم نه بخشنامه های توهین آمیز شما را و نه رفتار بی ادبانه دست نشانده های شما را در مدارس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
0
1
با ید به وزیر محترم گفت نه تنها طرح 6-3-3نمی نواند مشکلات را حل نماید بلکه با نیروهای بی کفایتی که استخدام نمودیدمشکلات آموزشی را صد برابرنمودید.وتا وقتی نیروهای شما اینچنین باشند مطمئن باشید که از تحول خبری نیست وروز به روز آموزش سیر نزولی میپیماید. وباید فکری اساسی به حال نیرو های نا کار آمد تان کنید.چرا که آنهاتحول سر شان نمی شود حتی نمیتوانند کمترین مشکلات کلاس خود را حل نمایند .این را بدانید که هیچ تحولی صورت نمی گیرد مگر با نیروی جوان ومتخصص پس زیربنا را درست کنید.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
1
+سلام خسته نباشید دانشجوی دکترای مشاوره هستم و بعد از یازده سال خدمت وگذراندن جلسات کارگاهی زیادی در زمینه مشاوره جهت ارائه بهتر خدمات مشاوره برای رفع مشکلات فرزندانمان با دستور وزیر از مقطع دبیرستان به مقطع ابتدایی مارا باز گرداندن چرا چون استخدام ما ابتدایی بوده است بدون هیچ تخصص وتجربه.> این همه درس مورد علاقه مان را باان همه هزینه ومشکلات خواندیم تا اینگونه تحول ایجاد کنید ابتدایی نیروی با تخصص اموزش ابتدایی میخواهد اول نیروی متخصص تامین میکردید بعد طرح اجرا میکردید انگیزه را از من گرفتیدخدا شما را نیامرزد جواب میخواهم به چه دلیل به مقطع ابتدایی این ظلم را کردید ما را به رشته تخصصی خودمان که تجربه داریم برگردانید
مربی پیش دبستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
0
2
چرامربیان زحمت کش با سابقه استخدام نشوند ولی نیروها ی دفتری وخدماتی ونهضتی به کلاس درس بروند کجای آن عدالت است؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
0
1
باسلام باید عرض کنم ایشان فقط بلدند حرف بزنند واصلا عملی که به نفع معلمین باشد انجام نداده اند(حتی بیمه طلایی شان که ده ماه است مابه التفاوتش رو عودت نداده اند)همه چیز و همه جا افزایش حقوق بوده (حداقل بصورت اضافه کاری)غیراز آموزش وپرورش.بنظر شما توضیح لازم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عفت علیپور یزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
0
1
ای کاش اقای وزیراپ تکلیف نیروهای قراردادکارمعینی راکه بعداز9سال امسال باجداشدن پیش دبستانی از مدارس درمهد کودکهاوبدون قراردادمشغول کارویابیکارشده اندراروشن میکردند.درحالیکه دردوسال گذشته نیروهای جدیدودارای پارتی رامستقیم ازخانه استخدام کرده اند.حی علی خیرالعمل.الهم عجل لولیک الفرج
شکوه علیپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
0
1
اضافه کار مدیرومعاونین مدارس یزد ازنیمه مهرپرداخت نشده چرا؟ باسپاس فراوان
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
2
2
جناب وزير هركاري كرده فقط خدمت به مردم بوده نقاط ضعفي هم داشته كه نقاط قوت آن بيشتر بوده خداوند پشت وپناه او وخدمتگزاران به مردم باشد
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
1
3
از آقای وزیر تشکر می کنیم که بسیار تلاش می کنند .اگر پارتی بازی می شود مقصر وزیر نیست مسولین آموزش وپرورش هستند.که خدا نشناس هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
0
2
حق الزحمه عوامل اجرايي برگزاري دوره ضمن خدمت آموزش پايه دوم وششم لرستان پرداخت نشده ما دوره هاي بعدي را برگزار نمي كنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
1
اقای وزیر شمابه فکر آموزش نیستید هرروزیک برنامه میدیدباکدوم امکانات می خواهیدبرنامه هارااجراکنیدیادت باشه شهرستان هامثل تهران امکانات ندارند لطفامنطقی فکرکنید
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
5
اقای وزیر پاداش معلم نمونه ها چی شد؟
فرهنگی بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
1
3
اقای وزیر این شد روش پاداش دادن و تجلیل از معلمینی که سالها عمر خود را کار و خدمت کردند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین